//
du läser...
Allmänt

Vaniljsex

vaniljsås
Media av alla slag är fullproppade med hur VIKTIGT det är att vi alla ska få bättre sex, ge bättre sex, ge oss hän i sexuella extaser och utveckla alla våra sexuella fantasier i offentliga miljöer tillsammans med sin partner för att förhållandet ska hålla eller det gamla få en nytändning. Och när vi inte har sex med andra ska vi onanera och masturbera på 101 kinkiga sätt att nå de perfekta orgasmerna och hitta alla möjliga bokstavspunkter med specialdesignade s
exhjälpmedel (vilka man förmodligen kan ha som elvisp också ifall det kniper). Och om det inte räcker ska vi hålla på med partnerbyte, trekanter, analsex, webbcamsex, cybersex och BDSM. Rå och pervers sex som företeelse är nu det mest naturliga som finns enligt varenda sexspaltexpert. Det är nästan som man tror att pedofilsex (som det borde kallas istället för barnsex/barnporr) när som helst kommer att klassas som helt normalt och accepterat av oss alla.

Jag funderar ofta över om den här hysteriska öppenheten inför att utveckla sexlivet och den sexuella identiteten är så himla utvecklande för folk i allmänhet och jag blir alltmer perversirriterad. Vafan är det för intressant me å vara pervers nu för tiden egentligen? Det är ju så himla samma samma samma hela tiden! Perversioner ska´re va, annars är man onormal – det är så jäkla förutsägbart.

*gäspar uttråkat*

Nä, folk vet inte vad riktig perversion vill säga. Det är att våga vägra trendperversioner.
Att våga vara vanilla light. Den utan socker. DET är perverst. På rikt.

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

4 thoughts on “Vaniljsex

  1. Ja, å vad ger det för signaler för våra uppväxande barn. Killarna tror att man har sex på det sättet och tjejerna tror att det är normalt och att det är så det ska va. In och ut i alla möjliga hål utom det normala. Och sen det ultimata (alltid för killen) sprut i ansiktet och sen är det färdigt där geggan rinner ner i långa floder.
    Inte för att jag roar mig med att se såna filmer, men man är väl inte helt bakom flötet.
    /You know who I am 🙂

    Posted by aw :) | söndag 13 januari 2008, 8:32 f m
  2. Att folk har sex på det ena eller andra knepiga sättet är ju inget nytt precis, och alla är vi nakna under våra kläder utan att det är nåt hemligt med det… men när den sexuella nyfikenheten försvinner, kanske redan i unga år är det för jävla trist.

    Inte undra på att nutidens människor hellre lever singel än ”i en halvdant förhållande”. De är inte ens sina egna idealpartners.

    Posted by Tant Rasch | söndag 13 januari 2008, 1:26 e m
  3. Visst är det dåligt när alla pushas att hela tiden nå nya sexhöjder. Man kommer ju aldrig vara nöjd om man tänker att man ska töja gränser hela tiden. Hur kan du jämföra analsex och trekanter med pedofilisex? Problemet är media, inte de möjliga sätten att ha sex på.

    Posted by Johnny Scharonne | torsdag 31 januari 2008, 3:08 e m
  4. ”Hur kan du jämföra analsex och trekanter med pedofilisex?”
    Jag gör det utifrån MITT rövhål, kan man säga, hahaha. Nej jag tar tillbaka. (Jag ska nog inte skriva nåt nu kanske, jag är svintrött)
    Jag börjar om. Jag jämför inte alls, det tyckte inte jag i varje fall. Kanske det verkar som det? Näe, (läser) jag är långsökt som vanligt men jag tycker det går fram att jag inte tycker att det är ett dugg utvecklande att ha sex utifrån ett blasé och ”skapat” behov.

    Sen vad man gör i stugorna ids jag inte bry mig i. Jag vill ha nyfikenheten tillbaka! Back to basic, liksom. (Vanilj light…) För mig som är en tant så är inte BASIC analsex och trekanter, det är ett ”mecka” för sexuellt uttråkade 50 och 60-talister som bli än mer uttråkade.

    Jag vet inte hur jag ska förklara det här bättre just nu. =)

    De där med pedofilsex tar jag upp som en avart som egentligen inte ens är sex och som vi idag kallar för barnporr. Jag retar mig på att det verkar bli så vanligt att höra på nyheter och läsa rubriker om, att man knappt höjer på ögonbrynen längre.

    Posted by Tant Rasch | torsdag 31 januari 2008, 8:09 e m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

