//
du läser...
Allmänt

Skottväder i Luleå

snostrorm.jpg

Mitt liv som busspassagerare fortsätter och det är faktiskt inte fullt så vidrigt som jag trodde att det skulle bli även om jag fortfarande är mycket misstänksam mot reseformen för MIN del.

Idag kom jag med hjälp av min nya positiva attitydslinje till Luleå Lokaltrafik, på mig själv med att tänka på att jag får en massa social träning samtidigt som jag tar mig fram dit jag ska. Det är ju alltid något. =)

Dagens bussTUR var jag väl inte så där värst imponerad av, bussen slirade fast i en uppförsbacke när den stannade vid en hållplats och det tog tre kvart innan det kom en ny buss som vi fick flytta över till eftersom busschauffören i den första som gjorde sitt yttersta (jag vet för jag var där) inte kom vidare i snöstormen som förresten rasar längs hela norrbottenskusten fortfarande. Spännande! Tur att jag var på väg hem och inte behövde passa tiden.

Nu måst jag ut och skotta snö. Hoppas snösvängen kommer snart nån jävla gång!!! De är slöa som fan på det här i Svartöstan nu för tiden.

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

