//
du läser...
Allmänt

Tant Rasch rensar upp i singelträsket!

Ho ho, alla kärlekstörstande nätdejtare i bloggosfären; Ni vill väl inte fortsätta traska fram på livets ensliga stig – alldeles, alldeles ensamma? Nä just det! Det finns många bra singeltipsare, men ingen som jag. Jag brinner för mitt uppdrag i livet som är att rensa upp i singelträsket en gång för alla. Jag är bloggvärldens kvinnliga HITCH och erbjuder er mina eminenta tjänster som kärlekskonsult.

Tänk nu så här; Varför fortsätta sitta och träla på singelsajter varenda dag? Stirra på datorskärmen, bli närsynt och få strålningshy, utstå slippriga kommentarer, dåliga skämt, sexistiskt trams och tjogvis av oattraktiva fånttrattar som blir förnärmade över att du inte svarar på deras tråkiga mail bara för att du bestämd dig för att träffa den rätte via webben? Och då kanske det inte känns så roligt förstås, när du tänker på det viset men nu gäller det att vara uthållig förstår du. Fortsätta lite till. Men framför allt – profilera dig bättre för din målgrupp. Och det är nu, förstår ni, mina tjänster kommer in.

minibanner
Tant ”HITCH” Rasch kärleksprofiler

Tant ”HITCH” Rasch gör profilen åt dig och det enda du behöver bestämma dig för är prisgruppen.
Budgetprofilerna” är billigast men duger tyvärr inte på mötesplatser där de kräver månadslöner över 500 000 spänn. Särskilt inte om man vill kryssa i rutan ev. äkt. På den typen av datecommunitys är det bättre att beställa en ”Silverprofil” som man själv kan ändra vissa personuppgifter i mallen på, tex kön och ålder.

Guldprofilerna är tyvärr uthyrda allihopa för tillfället, men ställ dig i kö på en sådan om du vill satsa på blixtförälskelse. För den som däremot vill satsa på ett säkert kort har jag två mycket exklusiva Platinaprofiler till samma pris som en, men då gäller det att verkligen hålla tiderna till frisören.

Tant Rasch – Love 4 All

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

5 thoughts on “Tant Rasch rensar upp i singelträsket!

  1. *s* statistik! Vi vill se statistik!

    Posted by Raggoparden | måndag 25 februari 2008, 8:11 f m
  2. Är det nån som kan så är det Tant Rasch! Jag vet, har själv upplevt det live, så att säga. Vem kan som hon ropa ut -”Vilken snygging” (och jag höll med!) och fick total kontakt med det motsatta könet. Att sen i nästa andetag, röd i fejjan, försöka förklara att det var hunden vi menade var kanske lite pinsamt…Om det leder till en date kan jag inte svara på, är ju inte singel.
    Har för övrigt varken sett hund eller hundägare gå här förbi någon mer gång…Men, han var förmodligen inte singel…
    Men som sagt, kontakt det kan hon få..Tveka inte alla singlar där ute, anmäl er direkt!

    Posted by Grannen alias Trädgren | måndag 25 februari 2008, 11:21 f m
  3. Raggoparden:

    Budgetprofilerna ger överlägset bäst utfall. Den här tex:

    ”150 spänn för en timme. Diskretion utlovas”.

    Den datingprofilen har jag sålt till tusentals singelkvinnor Sverige runt som sökte en trogen livskamrat. Manualen till svarshantering medföljde så klart.

    Vadå koppleri? Äre väl inte. Alla begriper väl att ingen säger ett sant ord om sig själv vid partnersökeri ändå? Näe, man måste se det här som en skicklig marknadsföringsmall (från Tant ”HITCH” Rasch Kärleksmallar, en ren PROFILUPPLEVELSE och ta det för vad det är. Det gäller att sålla bort de tre sämsta pojkvänsämnena redan i första omgången nämligen. De snåla, de skrytsamma och de gifta…

    😉

    Posted by Tant Rasch | måndag 25 februari 2008, 4:31 e m
  4. Grannen alias Trädgren:

    Va? inte singel?
    Men vad skulle då med Silverprofilen ”Upptagen Miljardärska söker vikarie” till?

    Ahaaaaa, nu fattar jag! *glödlamps-smajlis) Fy på dig! Jag ska skvallra för Trädroten.

    Posted by Tant Rasch | måndag 25 februari 2008, 4:55 e m
  5. Ja men, man måste ju gardera sig! Trädroten jobbar ju skift för tusan
    nån hobby måste man ju få ha, eller hur?
    Har pratat med en gammal klasskompis, hon är rolig mår du tro!
    Hon gick till Gyn för ett cellprov, gick därifrån med en hel påse medicin…
    De tyckte hon andades tungt o rossligt, och efter ett läkarbesök så visade det sig att homn hade lunginflammation…
    Så vid nästa besök du skall göra, håll andan!

    Posted by Grannen alias Trädgren | måndag 25 februari 2008, 8:58 e m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

