//
du läser...
Allmänt

Tant Rasch omröstning

Borde jag byta bloggmall hörni?
Ibland funderar jag på det och idag hittade jag ett antal ställen förutom här, som man kan använda gratis mallar till wordpress på. Men det finns inte så många som det står TANT RASCH på. Typ.

Jag känner mig villrådig i det här. Är julen verkligen slut?
Kanske jag hellre borde pröjsa nån krona och skriva om css :en så typsnitten blir hanterbara…..
Hjälp mig att bestämma mig.

Omröstning om Tant Rasch jul-temas vara eller inte vara >>>

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

5 thoughts on “Tant Rasch omröstning

  1. Asch. Du har ju sett min gamla Raggopard-sida. Stiligt med julmotiv, ju 🙂

    Posted by raggoparden | fredag 29 februari 2008, 6:27 e m
  2. Känner mig inte riktigt bekväm med alternativen. skulle önskat mig – ”det beror på” Alltså det är jättefint. Och jag vill inte du ska ruinera dig. Men kan du fixa nåt lika fint med tex blommande körsbärskvistar, eller fjunigt vårgräs eller en arg tant. Då kanske det är dags att byta

    Posted by Anna K | fredag 29 februari 2008, 7:25 e m
  3. Asså…julen är överskattad, men Tant Rasch kan inte skattas högt nog. Det blir lite dualism över det hela att komma hit. Det gör förstås inget för det lästa ordets skull och det finns säkert de som uppskattar julen lika högt som Tant själv.

    Jag röstar för ett dynamiskt alternativ som flyter med Tants inre liv.

    Posted by frk | lördag 1 mars 2008, 10:08 f m
  4. Jag röstade alltså JAAAA! Hurraa äntligen…. för det var mitt ego som tryckte på det alternativet.

    Jag vill förstås att Tant ska vara sig själv.

    Posted by frk | lördag 1 mars 2008, 10:11 f m
  5. Alla: Jag är sååå tacksam för att ni orkade rösta! 🙂

    3 mot raggopardens juliga 1.. och om man inte räknar med att Anna som lade till ännu ett alternativ; ”det beror på” som man kanske skulle lägga som en 0,5 åt bägge hållen… och Frk som funderade över 2 JA, särskilt på grund av min dubbelnatur, men ansåg att det var bra om jag var mig själv..vilket drar ned jaet till ett nja på 1,5.
    Det borde alltså bli så här ungefär om man tar en i taget;

    *räknar*
    1+1+1,5+0,5-05-1.

    function 🙂 Om det fler siffror på plus än på minus vinner ja-alternativet.

    Jaha. Det närmar sig påsk va? Har jag sagt att jag gillar påsken?

    Posted by Tant Rasch | lördag 1 mars 2008, 3:13 e m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

