//
du läser...
Hund & katt

Snart är det sommar-kort

remoochroofervidvattnet.jpg
Roofer och Remo längtar till sommaren!
(Bryggan i svartöstahamnen)

Idag har jag varit hundvakt till ännu en till jycke. Milli heter hon. Hon är kattvan som tur är så katten kunde följa med ut på prommis som vanligt utan problem. Jag testade att lägga in filmsnutten som jag tog med mobilen när vi var ute hela gänget – jag, Roofer, Remo, Milli och Raptor, men jag får det inte att funka just nu. Återkommer om den en annan gång. 🙂

3tecknatdpklubben.jpg
About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

3 thoughts on “Snart är det sommar-kort

  1. Låter gött du. Jag har min dyna i min katt.

    Psyk

    Posted by Psyk | torsdag 13 mars 2008, 12:02 f m
  2. Signe följer oxå med på promenader om hon kommer åt. Det är dock mindre lyckat, för hon håller sig 20m före eller efter o retas med Sudden allt hon kan. Han gillar ju henne till tusen o vill leka o putsa henne (slick slick) men får en rak höger förstärkt med klor mitt i nosen om han lyckas komma inom räckhåll. Hon visar med kläm vem som bodde här först o är skyhögt över honom i rang.

    Posted by annak | torsdag 13 mars 2008, 8:39 f m
  3. Oj, vad jag längtar till allt slask försvinner…..
    Vill ha sommar nu!!

    Posted by Grannen | torsdag 13 mars 2008, 9:53 f m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

