//
du läser...
ADHD - NPF, Allmänt

Vad som är så bra med Tant Rasch

Vad är det som är så bra med mig egentligen? undrade jag. Och skrev ned det. I tredje person som sig bör för att inte verka för självupptagen.

tr3Tant Rasch bästa egenskaper:
Hennes ADHD – coatchpersonlighet, resultatinriktad, kreativt tänkande, skrattar mycket, rakt på sak och lätt att få kontakt med.

Tant Rasch sämsta egenskaper:
Hennes ADHD – ensamvarg, hittar ingenstans, kommer jämt för sent , tål inte auktoriteter och ickekommunikation samt är allmänt stridslysten.

Som ni märker tar det ena ut det andra. Det är det som är så bra.

** och för övrigt vill jag påpeka att jag nyss upptäckte att jag i det förra inläggets rubrik hade råkat skriva 10,72 besökare istället för 10, 072 besökare. Det skiljer alltså ca 10 060 besökare i den rubriken. Och det trots att jag korrekturläste rubriken säkert 555 gånger. Eller om det kanske var 0,5 gånger?

Nåni, nu kanske alla äntligen fattar varför jag tycker det är mer rafflande än att sitta och betala mina räkningar via Internetbanken än att spela nätpoker.

———————————————————
Vad har andra skrivit om , , ,

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

5 thoughts on “Vad som är så bra med Tant Rasch

  1. Men oj så många gånger jag har betalat såå fel. Med en nolla hit eller dit kan resultatet bli riktigt riktigt rysligt…

    Nu kan jag iaf lugna min pappa – han var SÅ orolig -efter att läst nåt galghumoristiskt – att vi DAMP-tanter drev för mycket med oss själva och inte förstod vår alternativa begåvning och hur viktiga vi är för samhällets fortbestånd och utveckling. En söt pappa det där

    Posted by Mammamumrik | onsdag 26 mars 2008, 9:29 e m
  2. En sak till…du bor ju så nära mig, vilket är mycket trevligt och ibland väldigt underhållande!
    Å en sak till..DU har ju en ENASTÅENDE Granne, icke att förglömma,och hon har en rätt så ny ytterdörr!! En vit…
    Det är nämligen inte alla som har det….

    Posted by Grannen | onsdag 26 mars 2008, 9:51 e m
  3. Det hör, alltså, till det positiva……
    Kanske inte dörren, för Tant Rashs del….

    Posted by Grannen | onsdag 26 mars 2008, 9:55 e m
  4. Mammamumrik:
    ALTERNATIVA begåvning??

    *mua ha ha ha ha ha *

    Grannen: Tänk att jag kunde räkna ut det, att du skulle ta upp din dörr nu igen. *tjurar*

    Posted by Tant Rasch | torsdag 27 mars 2008, 12:16 f m
  5. Uha, jag läser att ”alla” adhd och betala räknigar blir kaos/fel/icke betalt så dte skrämmer mig så rejält att jag ännu inte lyckas göra fel…men jag är bredd om det kommer 😉

    Posted by tristessan | måndag 23 april 2012, 1:18 f m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

