//
du läser...
Allmänt

Attityd som inte suger av slumpen

Det kom ett brev till Tant Rasch Hamster Ego.

< Avsändare: Slumpen
< Kära håriga och tjusiga hamster, Slumpen finns alltid till för er!
< Välkommen att finna ditt öde!
< Ps. Det ligger där bakom hörnet.. ds.

Hörrö Slumpen:
Jaha, typiskt.. jag kollade baki hörnet och där var den. En gammal dammsugare. Som jag inte behöver eftersom jag lika gärna sopar numera. Är du SÄKER på att det är mitt öde? Jag menar, dammsuga är liksom inte min grej liksom.

1 vecka senare…

Kära Slumpen. Jag har funderat, vilket som du kanske inte visste är varje hamsters spånigaste helgnöje.
Du vet mitt sug-öde som du förutspådde? Dammsugaren ATTITYD NOIRL6? Jag returnerar den i originalkartongen, oanvänd. Du kan ju slumpa den vidare till någon stackare som inte är så noga i så fall. Men skulle ja va som du skulle ja montera ner den å göra en dassholk av den.

Orsak till returen: Den beter sig precis som en kronisk damm-missbrukare och har sladd-rat i skrubben om två hål i väggen sen jag ställde den där i väntan på städlust.
Enligt Råd & Rön fick den inte alls bra betyg.
Den dammsurfar i hemlighet efter storkindade nakenhamstrar så fort den blir strömlös står det i testen, röret trasslar ofta av långhårspäls och den är nästintill obrukbar om man inte proppar i den massor av 7500 Voltera, enligt R&R.

Kanske du menade ett annat ödeshörn ändå? Ett som inte är BAKOM?

—–
Ps. Kanske att Tant inte borde bli rubriksättare om hon blir stor? 😉

———————————————————
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,
 

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

