//
du läser...
Allmänt, Damptanterna

Bokstavstant på stan – Damptanterna till tryck

Jag vill två saker.

Det ena är att jag vill berätta att denna går till tryck på ett gäng t-shirts till veckan och vill höra om någon är intresserad att äga en sån?
Som ni ser så måst man nu lämna företräde till sin lokala bokstavstant även på stan. Inte bara på nätet…

Jag har lagt den på på svart botten just nu nu för att man ska se ung hur det ser ut med det för den kommer att tryckas på svarta t-shirts till att börja med. 
Den blir ca 20 cm och ska ligga fram. Bra kvalitet på tröjan och loggan är gjord av mig och ser bra mycket bättre ut i tryck.
Hör av er till mig för mer info. 

**Sen måst jag tyvärr erkänna att jag har återfallit
och tar nu därför några dar off från datortjosan.

 

datorförbud

 

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

10 thoughts on “Bokstavstant på stan – Damptanterna till tryck

  1. Ja! Jag vill ha en 🙂
    st. M
    tantvass@hotmail.com

    Posted by TantVass | tisdag 8 april 2008, 10:41 f m
  2. ps.. kan inte ta loggorna som gif.. vet inte vad det är för fel.. får den som bmp med vit bakgrund 😦

    Posted by TantVass | tisdag 8 april 2008, 10:42 f m
  3. jaaaag meee *vinkar* vill gärna ha en sån, helt underbart.

    Säg till vad pris o sånt där blir..

    Posted by majsan67 | tisdag 8 april 2008, 11:39 f m
  4. Jo, jättegärna vill jag ha en sådan! *hoppar upp och ner*

    Posted by Katten | tisdag 8 april 2008, 3:16 e m
  5. Jag hade gärna haft en, men jag har inte damp… även om jag har en massa annat.
    Men vad är du har återfallit i?

    Posted by Witchbitch | tisdag 8 april 2008, 3:20 e m
  6. Till alla återkommer på fredag el torsdag kväll, mailar alla om mer info 🙂 (Jag gör en mailista som jag skickar med hemlig kopia för allas skull).

    Har handledstrubbel på allting annat!

    Loggan är gjord för oss bokstavstanter (skräcködlor hehe) med NPF.

    Uttrycket DAMP används enbart som ett HUMÖRORD i detta sammanhang.
    Jag har damp så jag får bestämma sånt *nickar instämmande med mig själv*

    mvh
    tr

    Posted by Tant Rasch | tisdag 8 april 2008, 7:36 e m
  7. När jag får pengar! Jag är med!

    Posted by Psyk | onsdag 9 april 2008, 1:52 e m
  8. Jag vill väldigt gärna ha en T-shirt med en vacker Tyranosaurus-tant

    Posted by Mammamumrik | onsdag 9 april 2008, 5:15 e m
  9. Gärna en underbar T-shirt!

    Kram Ella

    Posted by Ella | lördag 12 april 2008, 5:54 e m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

