//
du läser...
Allmänt

Blondinbella besökte Vakna med the Voice idag!

the voice

THE VOICE RADIO – mån-fre 6.00-10.00 & lör-sön 9.00-11.00
KANAL 5
 – mån-fred 6.30-9.00
THE VOICE TV – mån-tor 19.00-20.00 & lör 09.00-10.00

Vakna med The Voice ser jag nästan varenda dag. Inte så att jag vaknar till dem eller så för det sköter medicinklockan, utan det är mer det att jag slökollar mellan 8-9:00. 

Musikvideosarna ids jag inte se… Zappar hellre iväg en stund och kollar in vad de gör på 1an och 4an då. Orkar inte med åmande snorungar som försöker se ut som de får kåtslag för att deras videoproducent menar att sex säljer. Hå hå ja ja. Varför måste varenda artist göra samma sak? *gäspar uttråkat*
Och vad ÄR det med alla sagolikt vackra unga kvinnor som viftar med händerna i luften, skakar sin häck och sina boobisar som om de skulle vara supertända på vidrigt feta grabbar som sjunger entonigt om att kvinnor bara är gratis-hockers och inte värda ett skvatt och som de här tjejerna normalt skulle dissa utan att höja ögonbrynet.

Jag tycker de är roliga att lyssna på Paul, Josefin och Jakob. Deras gäster är väl så där. En del känns lite som att de inte fick dit nån annan och jag menar inte att nån bör ta illa upp nu, jag minns bara inte vissa gäster nästa morgon jag ser programmet. Det innbeär i mitt fall att den förra gästen var ointressant.

En gäst de hade i veckan som jag minns, var kungens presstjosan. Jag minns inte vad han heter, men när Josefin totaldissade hans skor blev det extra spännande eftersom människan var så tvångsmässigt totalupptagen vad gäller sin förmåga att ha klädkoll. Han såg skakad ut när hon gjorde det, eftersom han mest var orolig för hur hans strumpor tedde sig egentligen. 

Idag kom Blondinbella till studion och såg allmänt söt och rart tafatt ut. (Hon är lika gammal som min mellan-tös så jag får säga sånt som söt och tafatt) Hon var tydligen där för att berätta att hon tjänar pengar på sitt bloggande. Jaha. Jag vet inte vad hon skriver om, kanske är det SEX som SÄLJER så bra? Jag ska kolla in den bloggen när jag bloggat färdigt det här inlägget.`

*en ilsken timme senare*

äh, jag kollar in henne NU eftersom jag ändå inte verkar bli klar med det här inlägget det här året.  
Mest beror det på att jag får hemska damputbrott av den där jäkla programvaran jag fick med av ägaren som förväntar sig en fungerande dator när hon får tillbaka den. Jag håller alltså på att installera XP på ett par tre datorer och  så jag behövde lugna ned mig med nåt ljuvt och trendbloggigt eftersom det brukar funka som ett slags registerstädande i min skalle.  

*tillbaka efter blondinbellabesöket*

Blondinbella ja, visste inte att hon bloggade för pengar. Isabella är aktiv MUFare berättar hon på sin blogg, och idag tigger hon om att få en egen talkshow på bloggen. Inte vet jag.. men om så Gynning (i love you Gynning) skulle tagga ned sig 99% skulle hon inte bli lika tam som den här flickan. Men kanske Blondinbella menar att hon vill ha ett eget program om sitt bloggande på Stockholms närlokaltv eller nåt.  

Hon berättade att hon bloggar 6-8 timmar per dag till gänget i Vakna med The Voice, och kan knappt sova färdigt innan hon glädjestrålande skuttar iväg till sin blogg på morgonkvisten. Nåja, precis så sa hon väl inte men nästintill. Hon är som smågullig när Jacob vill att hon rankar det bästa av treblondinskämt

– Jag ÄÄÄLSKAR blondinskämt, utropade Blondinbella.

Men det gjorde hon inte tror då jag,  för då borde hon dragit det värsta själv direkt. Det gjorde Josefin så klart hahahaha

blondinbella The Voice
Paul, Josefin, ”Blondinbella” och Jakob

Just det ja, Blondinbellas blogg;

– Din blogg hänger sig med felmeddelanden för oss som klickar runt och inte orkar vänta till sidorna laddar in. Om du har tänkt att fortsätta tjäna stålar på din blogg måste den funka. Du skulle tjäna på att dra ned på ditt behov att ha en sån där meny som lever sitt eget liv.
Såg du har en egen webbis så be honom åtgärda detta pronto.
+ Jag är tacksam för att det inte låg en musikslinga på när jag surfade in.

 

 

Innehållet intresserar mig inte men det spelar egentligen ingen roll, det jag bloggar om skulle knappast intressera Blondinbella heller och vad jag ser hör jag som tant inte till hennes målgrupp.
I övrigt tycker jag hon verkar va en rar tös.

*tar fram stickningen och gungar vidare i min stol*

🙂

Uppdaterat: Här hittade jag en länk  på metro där Blondinbella berättat om hur man kan bli sjuk av bloggandet.

——————————————–
Läs även andra bloggares intressanta åsikter om , , ,

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

3 thoughts on “Blondinbella besökte Vakna med the Voice idag!

  1. men va himla spännande…. tar det flera år för dig också att skriva inlägg…. jag kan nämligen inte begripa varför det går så mycket tid åt att skriva…. tiden liksom sugs upp o försvinner..

    jag ska sätta larm i min dator varje halvtimme har jag bestämt, för jag måste bli uppmärksam på när jag fastnat i nåt… på datorn har jag klistrat två lappar…
    FOKUSERA…. och BEHÅLL FOKUS!!!!

    Undra om det hjälper…

    Ja, blondinbella, hon får väl fortsätta o tjäna pengar på sin blogg… men vad ska hon göra sen när hon blir tant…. ?? Tror du ungdomarna fortsätter läsa hennes blogg då 😉
    Men hon har väl förmodligen då pengar så hon klarar sig…

    Kan man tjäna pengar på damp-bloggande??? haha… nåja…

    Posted by majsan67 | fredag 18 april 2008, 3:36 e m
  2. Jag bara RAMLAR in, säkert i FEL inlägg, för jag är lite yr i glädjesnurr av att ha laddat upp Damptantsloggan i ett inlägg nu! ;-D
    Vill gärna ha mer kontakt med andra Damptanter, men vet inte hur jag ska gå till väga.. Vill maila mer privat..

    – Fråga, dels, får jag lov att länka till dig, TANT RASCH??
    – Och jag undrar så om det finns ett slutet community för oss dårar, kanske enbart med ADHD, eller andra PS-hinder? Varit på Aspergerkontakt, innan jag fick ADHD-diagnosen, men undrar om det finns någon annan community??

    MVH Victoria
    E-post vvvirvelvinden@hotmail.com

    Posted by Victoria | fredag 18 april 2008, 4:07 e m
  3. Oj, jag mår dåligt av att läsa detta. Utrota henne.

    Posted by Psyk | måndag 21 april 2008, 5:42 e m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

