//
du läser...
Allmänt

Vardagslivsvarning

Kära dagbok..

Näe.. börja fan inte gäspa nu igen. Jag vet att du håller på att somna av sånt men nu äru så god å ställer upp på det här. En dagbok ska tåla lite vardagsliv.

Idag har jag vart och fikat på Metropol med min väninna Agnetha och hennes lillebror, om man nu kan kalla en fullvuxen karl med ett oräkneligt antal bilder på, för lillebror:-)

Sen kom Lisa förbi med de där skoredorna jag bett henne köpa till mig. Två såna här smala svarta tyghyllor som hon köpt till mig på IKEA i helgen när hon besökte Haparanda. Dem som jag hängde upp i hallen till alla sabla skor som ligger och skräpar. Jag har snott idén från Mammamumrik. Hon har ett gäng såna (fast grå) i sin hall där det prydligt var instoppat maaaassor av skor i varsitt fack. Jag blev storligen imponerad av det och har nu alltså härmat hennes skoförvaringssystem så mycket som det gick.

Det som funkar hos andra damptanter ÄGER!

Hittade förresten en blogg idag som jag tycker ni kan besöka, Read my Lips. Tessan är en absolut vanlig svartöstassare – gift, galen och hundägare. Bland  annat..

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

One thought on “Vardagslivsvarning

  1. Men tjena mittbena. Vad skoj att du hittade min blogg! Nu ska jag läsa massa på din!

    Posted by Queenofsurface | torsdag 12 juni 2008, 10:27 e m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

