//
du läser...
Allmänt

Jiddra inte med Zohan – Sevärd!

Var och såg Jiddra inte med Zohan i lördags Jag tyckte att den var fantastiskt kul. Många knäppeffekter. Den går att se ur flera ”nivåer”… Tydligaste budskapet är konlikten mellan israler och palestinier. Ett mindre tydligt budskap vilken genomsyrade filmen är att allt vuxna och särskilt mogna människor ( läs kvinnor) behöver är käääärlek till varandra. Och sex.

Och trots all nakenhet. Särskilt Adam Sandlers intressanta rumpa (ni kommer att förstå vad jag menar..) var filmen inte ett dugg sexistisk, utan bara så jäkla skön. Alltså, inte bara en ungdomsfilm – tvärtom – gå och se den. Eller hur ni nu gör.

Och tänk på att när man går på BIO får man äta godis som inte räknas. Den som håller med om detta vet preciiiis vad jag menar *skrattar gott*

Trailers
http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/youdontmesswiththezohan/

—————————————————-
Läs även andra bloggares intressanta åsikter om , , , , ,

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

3 thoughts on “Jiddra inte med Zohan – Sevärd!

  1. det där visste jag väl minsann oxå, att man får äta hur mycke godis som helst när man är på bio….
    kanske därför jag aldrig är på bio då 😉

    jag har nominerat dig på min blogg 😉
    kraaamen

    Posted by majsan67 | söndag 6 juli 2008, 11:11 e m
  2. Adam Sandler är hur kul som helst. Jag vill också se den filmen. Det finns en film med honom som heter nåt i stil med Mr Deeds. Det är en utav de roligaste filmer jag nånsin sett. Rekommenderas varmt, om man har en deppig neråt dag eller nåt. För när man sett den skrattar i alla fall jag oavbrutet inombords länge.

    Posted by Jenny | söndag 13 juli 2008, 8:31 f m

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pingback: Märkligt omärklig « - Frk F - - söndag 18 januari 2009

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

