//
du läser...
Allmänt

Jag älskar Parlinotomtar – Reklam som fan!

Och det är sant.

Jag bara måste vara teleoperatören Parlinos bästa marknadsförare här i norr, i varje fall munledes. Inte vet jag om de får fler kunder på grund av mig heller, men jag lovordar dem ideligen ändå. De har inte jordens bästa täckning här uppe men den funkar för mig så.. Men jag är bara sååå skraj för att det kommer surt efter.. för jag behöver verkligen de här alternativen för mitt ringande eftersom jag BOR på Parlino och vänner och bekanta envisas med att behålla alla de olika abbonemnag som jag ringer för 99 öre/samtal till. 

HÄR kan förresten den som inget annat har för sig prata som de gulliga parlinotomtarna.. 😉

Nokia 1600Och i försomras skaffade jag dessutom mig jordens bästa mobil (utan operatörslås!) – en jättebillig Nokia 1600 – från Clas Olsson. (Luleås”gubbdagis”). Den Har tom TALSTÖD! Hahahaha.. Och för den som inte kan läsa alla pyttesmå bokstäver i SMS så ändrar man lätt till stora bokstäver som går att läsa. Däremot kan man bara SMSa och ringa med den. MMSfunktion finns inte. Rekommenderas!

Clas Olsson hade nån drive i våras och i sommar så då kostade den 400 spänn, nu är den uppe i 600 kronor såg jag å så måste man självklart ha en handsfree eftersom man har har mobilen hängde om halsen (det är mycket lättare att plocka bajs då eftersom den andra handen är upptagen med att hålla jyckarna i schack). Det set jag har är himlart så bra – och nu när jag letade bilden så nu såg jag att de rear det för 70 kronor! annars kostar det 130.

Såg nu att Parlino säljer en egen enkel mobil för oss som inte bryr oss om några finesser, för 400 spänn. Och nej, jag får inte en spänn för att jag så generöst gör reklam för de här grejerna. 🙂 Jag bara tycker att folk kan få veta att det finns vettiga prisvärda alternativ för oss som tillbrinar vårt sociala liv i mobiltelefonen.

—————————————————————
Läs även andra bloggares intressanta åsikter om , , , , , , , ,

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

