//
du läser...
Allmänt

Men vad ska jag ha på mig?

Hittade en helt fantastiskt rolig bloggerska via Raggopardens blogg idag i dag; avsändare: Gullan
Människan har inte en tillstymmelse till vett och etikett – på ett rått, härligt och smart befriande vis.
Hennes blogg ska jag bli nybörjarläsare hos.

Nå, det var allt för idag för jag ska ut på galej ikväll och måste bestämma mig resten av dagen 😉 om jag ska ha de superläckra stövlarna med höga stilettklackar till mörka smala jeans eller till en rätt läcker och dygdig gråspäcklig kjol.
Det blir nog jeansen, det är bartömning på Färjan. 

Få se om jag kan få teenisarna mina att fixa mig en cool frisyr. De är experter på såna. *gör en viktig anteckning om att åka och köpa 40 burkar hårspray*

Nope, det är inte jag på bilden. Inte är det mina stövlar heller.
Mina ben och stövlar är såklart mycket snyggare 😉
Jajamensan! )

————————————————————————
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

7 thoughts on “Men vad ska jag ha på mig?

  1. Gör allting som jag inte skulle ha gjort om jag varit där. Nej jag menar gör inte allt som jag inte gjort om jag varit där, eller va fan gör som du brukar det blir nog bra det med!

    BA: Jag gjorde som du föreslog, föreslog och föreslog så klart.
    Och hade hur kul som helst. 😉
    /TR

    Posted by Birgitta Alvskogen | lördag 30 augusti 2008, 1:19 e m
  2. Hej, 🙂 trevligt att träffas! välkommen att nybörjarläsa hos mig. HOppas att jag kvalificerar mig till din favolista!
    (ser du, liiiite vett och etikett har jag 😉 )
    Hej då från Gullan!

    Jag vet att du kvalificerar dig.. 🙂
    /TR

    Posted by gullan | lördag 30 augusti 2008, 4:03 e m
  3. ps. önskar dig en helkul kväll!
    Hej då från Gullan!

    Posted by gullan | lördag 30 augusti 2008, 4:05 e m
  4. Jag röstar på jeansen – jag har ju mina idag. Fast med gympaskor. Och DAMP-tantstishan. För jag jobbar och vill vara snygg

    MM: Du röstade på samma som jag! Vi bara måste vara tvillingar!

    Posted by Mammamumrik | lördag 30 augusti 2008, 4:26 e m
  5. Ditt val kunde inte bli bättre: Jeansen, stövlarna och dom 40 hårsprayburkarna, skitfrän.
    För att int säga hur bra Oozen passa till.
    Roligaste kvällen på åratal, kan man väl bara säga…

    JN: hahahaha, ja särskilt till Oozen va? Tack för trevligt sällskap 😉

    Posted by jn | tisdag 2 september 2008, 6:54 f m
  6. Jag VET – gullan är totalt älskansvärd på ett absolut icke insmickrande sätt. Den enda i sitt slag. Bloggen är SÅ bra!

    Lussan: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    Posted by Lussan | tisdag 2 september 2008, 4:30 e m
  7. jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll!??! hjälp mig!!

    Posted by emelie | söndag 14 december 2008, 12:34 e m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

