//
du läser...
ADHD - NPF, Allmänt

Mitt huvud är en torktumlare (SVT1)

Praktisk info:

SVT1 sänder filmen ”Mitt huvud är en torktumlare” torsdag 4 september klockan 21:00

med bl.a. bandyspelaren Per Fosshaugs ADHD-utredning (med efterföljande debatt) .

SVT:s Morgonsoffa, även det torsdag 4/9 kl 6.50, har med Per Fosshaug och journalisten Annika Sundbaum-Melin. Torsdagens Aftonblad kommer också att ha en större artikel.

Per Fosshaug är bandyns Bad Boy kan man säga.. Artikel från 2006 
innan utredningen.

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

6 thoughts on “Mitt huvud är en torktumlare (SVT1)

  1. Apkalas! Jag är inte hemma då! Mitt huvud är ju också en torktumlare! Jag har ju ingen!

    Posted by bippoqueer | torsdag 4 september 2008, 1:07 e m
  2. Ingen vadå? Tv? Bandyspelare? Torktumlare?

    Nå, huvud-saken du har ett Tvättberg. Det slår allt.

    Posted by Tant Rasch | torsdag 4 september 2008, 3:18 e m
  3. Adhd och tvättberg är inte alltid helt osammanhängande!:)
    Kämpa på!

    Jonny, din kommentar leder mig osökt in här:
    Tvättberget

    😉

    Posted by jonny | torsdag 4 september 2008, 9:58 e m
  4. Överraskande bra dokumentär. SVT verkar kunna visa verkligheten ibland också.

    Posted by Rakel, o | fredag 5 september 2008, 8:37 f m
  5. Såg hälften, hoppas på repris. Tvingade maken att titta och hoppas alla mina vänner gör det samma om det visas igen- så bra!

    Karin: Det går i repris, vet inte när i denna sek. /TR

    Posted by Karin | fredag 5 september 2008, 9:40 f m
  6. på The pirate bay kan man ladda hem ”Mitt huvud är en torktumlare” 😀

    Jag såg det långt efter att det hade gått på teve. (Och innan jag använde mig av Svt play.)

    Väldigt bra dokumentär. Även om jag inte har ADHD själv, så var vissa saker som togs upp väldigt TRÄFFANDE.

    Tjabba Galowitch
    Ja men har du sett!
    hahahaha

    😉

    Posted by Galowitch | torsdag 27 november 2008, 2:56 f m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

