//
du läser...
Allmänt, Damptanterna

Damptantsprodukter för damptantsfasoner

Det är en mycket bra rubrik det där.. kanske det bästa jag skrivit! 😉

Det gäller damptantsloggan, tröjtryck och annat marknadsföringsmaterial.
Just nu finns det inga tröjor, inga trycksaker alls att beställa. Det kommer inte heller att finnas några förrän… typ efter jul. Men…

HEUREKA!

jag har (upp)funnit
en mycket intressant idé.


Jag håller på och ska till att utveckla den.

Med hjälp av folk som kan sånt.


SÅ…

Kan alla damptanter, och såna som är jättesugna på att äga en damptantströja och annat med dampskräcködletanter på, hålla sig i nåt tungt (blomkrukan kanske?) ett par, tre månader till så där, för det är en hel del ”detaljer och helheter” som måste lösas för att fungera (med olika aktörer och nåt som kallas regler eller vad det var..?) och som jag inte vill ha polsk riksdag om.

Detta innebär rent praktiskt att ni är tvungna att lita på att det är en jättebra idé som jag har på G vad gäller våra framtida damptantsfasoner.

Jag presenterar slutresultatet när allt är klart.
Som jag gjorde med loggan. Att användas på direkten. (vad annars?)
Fattar ni hur jag menar? BRAAAAAAAA! 😉

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

2 thoughts on “Damptantsprodukter för damptantsfasoner

  1. Heureka….och jag hoppas det finns en munkjacka i fet kvalitet bland utvecklingsprodukterna. En sån som är go´att ha under jackan i alla det slags väder.

    Jag skulle förresten behöva en bumpersticker också! Helst självlysande som varnar medtrafikanterna!!

    Posted by ... | onsdag 8 oktober 2008, 9:33 e m
  2. utan att (än) ha papper på att jag är en damptant (men det är jag säkert) så tycker jag att det redan nu låter som en mkt bra idé!
    Hej då från Gullan!

    Posted by gullan | onsdag 8 oktober 2008, 10:12 e m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

