//
du läser...
Allmänt

Test av ScribeFire i Firefox

Jag testar en grej bara.

Det finns ett tillägg i firefox som heter ScribeFire, jag kan skriva mitt blogginlägg och skicka det direkt till min blogg på wordpress härifrån. Verkar vara en bra idé, men då måste det också fungera.

lägg in bild


från burken direkt via API (flugornas herre)
och

via nätet

Test av Quote

Test av font Times Times Times
Storlek liten mellan stor (funkar INTE, kan bero på css)

Rubrik
(hittar inte, får väl lösa det med html..)

Länkar
Herr gustavssom om scribefire
Perrans! det går att öpnna i nytt försnter, ingen alttext thou..

Färg

Symbol ©¿ÿ

linjal
Lista

  1. fasfsa
  2. fsafdsa
  3. fsaf
  4. fdafdsafsda
  5. fdsafdsa
  • fsdafds
  • fdds
  • dfssd
  • sdffsd
  • sdfdsf

infoga youtubeklipp
Linus på linjen

Byte av inställningar…
funkade i skrivläge utan problems

testar att spara, förhandsgranska och publicera…
hem. Det här får räcka så länge, bildhanteringen är såååå mycket lättare, samma med YT.

Så!

Det var nog allt för just NU.

************

åh, tjorvade till lite, tog in den i wordpress redigerare och linus på lijen försvann och jag hittade inte taggarna men SF verkar helt ok!

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

3 thoughts on “Test av ScribeFire i Firefox

  1. Intressant. Kan API vara en farfar? Jag fattar inte riktigt det där.

    Posted by BippoQueer | torsdag 9 oktober 2008, 4:03 e m
  2. Ja apselut kan API vara en farfar. För jag inbillar mig (är ju ändå med i FIB, föreningen för inbillningens begrundande) att FTP är mer för dem som laddat ned hela bloggen och skickar upp filerna via det.

    Men jag ska prova trycka på den knappen nästa gång, FTP alltså. Bara för att se vad som händer. 😉

    Posted by Tant Rasch | torsdag 9 oktober 2008, 4:09 e m
  3. du är så duktig, jag har inte tålamod att kolla såna där tekniska saker, blir otålig och slänger instruktionerna, eller orkar inte ens läsa dom.
    blir lite avis.
    Hej då från Gullan!

    Posted by gullan | torsdag 9 oktober 2008, 8:20 e m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

