//
du läser...
Allmänt

Omröstning; Bloggen som livstid

Ja hur många timmar per dygn ägnar man sig egentligen åt sin blogg? Törs du ens tänka på det? Gör ett överslag på hur mycket livstid du ger din blogg per dygn.

Räkna inte tiden du surfar runt på andras bloggar om du nu inte ägnar den tiden åt att samtidigt smygpromota din egen.. 😉

Tips; Firefox har ett litet tillägg som heter ”Time Tracker”. Usch.
(Den går att nollställa som tur är!)

————————————————-
Läs även andra bloggares intressanta åsikter om , , , ,

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

3 thoughts on “Omröstning; Bloggen som livstid

  1. Shit, nu röstade jag innan ”räkna inte med tiden du surfar på andras på bloggar”. Jaja. Det blir mycket internet här. Egna bloggen totalt? Well, 2-3 timmar kanske- men det beror alldeles på om det behövs designåtgärder eller annat rent adminjobb runt bloggen:)

    HAHA!

    Tragisk, javisst. Och i mitt fall är det ju pluralis-bloggarna ska det ju vara. Funderar på en tredje men nja, näe.

    Posted by Psyk | torsdag 16 oktober 2008, 7:59 e m
  2. Kanske jag borde skrivit, ”ditt huvud kommer att förvandlas till en tandkrämstubskork om du röstar innan du läst instruktionerna” Eller om det kanske bara var en instruktion? Jag minns inte 😉 hehe

    Japp, design och en administration räknas. Tyvärr.
    Fast jag ”råkade” glömma det. Själv fick jag också bara rösta en gång. Som tur är.

    Fast i em har jag mest fått återställa burken som dök igår när jag fick min Handifon och kom på den goda men mycket förbjudna idén att.. jaja, Kan berätta det en annan dag. När jag ringde Gewa så blev de bestörta.

    Nu lägger jag ned för ikväll, det är kört för min bloggkvot idag.

    🙂

    Posted by Tant Rasch | torsdag 16 oktober 2008, 8:24 e m
  3. Irk… detta ville jag inte ens tänka på…. hugaliga vad jag sitter vid bloggen. Pinsamt… Men det är ju kuuuul jue!!! :-O

    Posted by Anna | torsdag 16 oktober 2008, 11:13 e m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

