//
du läser...
Allmänt

nananana – Vi har Yana Mangi, det har inte ni i – nananana

YANA MANGI

YANA MANGI

Som ni vet bor jag i Norrbotten.

Och nu ska ni inte bli lessna, men vi har nåt här i norr som inte ni har,
nämligen YANA MANGI.
Och nu tror ni kanske att jag gör lite reklam bara för att jag känner damen personligen?
Ja, men det är väl klart!
Jag vore väl tokigare än jag bevisligen är annars!

Det är ju inte precis så att Yana började jojka förra veckan och inte har en massa fans eller så… hon är faktiskt världskändis (Tänk! Jag känner en världskändis!!) Men kan Yana få mycket beundran!? NÄE!

Jag personligen älskar Yanas musik. Och trust me, den kvinnans röst ger en inte bara överväldigande rysningar, den är beroendeframkallande!

Och för att ni ska bli glada igen – även om ni inte har det VI har, så lägger jag en låt från Yanas CD här! Havkivaara (mp3 som öppnas i eget fönster)
Besök Yanas hemsida
CD:n är nog slut för tillfället, men det går säkert att beställa.

Här är förresten Yanas MySpace.

Yanas coola trummis och äkta man Tobbe. (Den här bilden hittade jag på Tobbes MySpace)

Tobbe Broome

Tobbe Broome

****

Yana Mangi i samarbete med ”Ett klick för skogen”
Lägg den på menyn i din blogg om du vill.
Det tänker jag göra.

Och om du lika har läst ända hit..
kolla in de vackra bilderna med Yana och Linda Lampenius i galleriet på Yanas hemsida.

Det var dagens namedropping det – med länkar 😉

———————————————-
Läs även vad andra har sagt för intressant om , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

2 thoughts on “nananana – Vi har Yana Mangi, det har inte ni i – nananana

  1. Where do i find the song: Till renen? I have seen Yana on youtube together with Ray Mears in Sweden where she sang a song which should be the title of that song- thats at least what somebody said. Its of course a song about the great nature and the wind.
    Hopefully you can help me
    Best wishes Poul

    Posted by Poul | söndag 20 december 2009, 1:59 e m
  2. I´ll talk to Yana.

    Merry Christmas

    //Lene

    Posted by Tant Rasch | söndag 20 december 2009, 3:39 e m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

