//
du läser...
Allmänt

Tant Rasch lider brist på modereringsmöjligheter

Detta är helt sanslöst. Vet ni – jag har haft över 40.000 besökare på bloggen sedan jag startade den för drygt ett år sedan. Och det trots att jag inte skriver långa perioder. Så roligt! Det var sååå nära att jag kände lite tacksamhet ska ni veta. Men så mindes jag plötsligt varför jag började blogga. 😉

Tebax till räknandet…
Spammarna räknas konstigt nog inte bland besökarna, det märkte jag när jag blev tvungen att hjälpa Akismet på traven med att rensa bort när bloggen drabbades av ett regn med såna för några månader sedan. Skulle de ha räknats skulle siffran ligga på över 50 000 besökare! Det var mitt under det värsta spamregnet jag bestämde mig för att börja moderera.

Det är en mycket bra funktion, den här modereringen. Jag önskar att den kunna fungera på fler ställen. För det är precis samma sak med min hjärna. Jag har väldigt många besökare i den också, men då betyyyydligt många fler bara på en dag än de ynka 40 000 som passerat min blogg på ett år – oavsett anledning.

TANT RASCH

TANT RASCH

Som tex i morse. Jag tror jag hann ta in de över 30 000 unika tankar som besökte min hjärna bara mellan klockan 08:00 till 10:00. Och det kändes ju både upplyftande och livsbejakande. MEN samtidigt med dem kom dubbletterna och hemsökelserna, de oräkneliga upprepningstankarna och de värsta av dem alla: sinnesförvirringarna och minnesluckorna!

Nu fattar ni vart jag vill komma va?

———————————————-
Läs även andra bloggares intressanta åsikter om , , , , , ,

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

One thought on “Tant Rasch lider brist på modereringsmöjligheter

  1. Haha! Det där känner jag igen. Hjärnan går på högvarv och man hinner inte sålla infon som strömmar… Puh!

    Posted by Jill | fredag 5 december 2008, 10:50 f m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

