//
du läser...
Allmänt

Styrketräning

Min kropp måste bränna som bara den efter träningspassen. Jag är alltid hungrig en hel dag och kväll efter ett pass. Synd bara att jag inte riktigt vet vad just jag ska äta. Jag trycker i mig vad jag hittar mest hela dan,mycket stekta ägg blir  det, men också godis och sån  skit!

Igår var jag på bodypumpen. Första passet jag pumpade sen senaste releasen(Les Mills 68) Det var bara såååå kul att köra. Magövningarna är grymt bra!
Nu har jag förresten planerat att seriöst splitta träningen i 3 delar per vecka.
Det blir en gång bodypump – bara för att det är så KUL! Och två dar ute i gymmet fördelat på över och underkropp till att börja med.

Vad jag är dökti! 🙂

En av magövningarna. Se nedan.
Mer VIKT är fördel, kom ihåg att spänna magen!;-)

___________________________________________

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

5 thoughts on “Styrketräning

  1. 13 delar per vecka? Herreminje, hur mycket tränar du egentligen?!

    Jag är livrädd för alla gruppaktiviteter, men jag har kommit att kära ner mig i styrketräning. 🙂

    Posted by Bryt | torsdag 18 december 2008, 12:05 f m
  2. hahaha näe iiiiiiiiiiiii 3 delar. Det får räcka.
    En dag helpass typ bodypump, en dag bröst etc och en dag ben etc

    Jag är också såld. Det blir roligare och roligare. Särskilt nu när jag äntligen börjat få svar på de mer tekniska bitarna. Synergisterna och agonisterna du vet… 😉

    Posted by Tant Rasch | torsdag 18 december 2008, 5:49 e m
  3. Slänger in en fittighet här.

    Vi har ju bytt adress! psykbryt.com – ändra gärna i listan. =D

    Styrketräning! Just det! Det var ju det jag skulle göra!!!!!

    Posted by Psyk | lördag 20 december 2008, 9:49 f m
  4. Psyk: Jag är helt förvirrad vad gäller min länklista! Jag är tvungen att sätta mig och verkligen gå igenom den. Men ändrar DIReKT för denna så jag minns.

    Posted by Tant Rasch | lördag 20 december 2008, 10:17 f m
  5. Jag är imponerad. Själv orkar jag aldrig träna nu för tiden 😦

    Posted by Jill | söndag 21 december 2008, 10:54 f m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

