//
du läser...
Okategoriserade

Ge inte upp!

tant2

Jag erkänner. Jag är usel på att ge respons till dem av er som fortfarande tar sig tid att kommentera ett och annat inlägg som jag skrivit. Ändå TÄNKER jag att jag ska. Det blir liksom inte bara. Särskilt inte de gånger jag tänker att ”det här vill jag svara på, men jag vill inte lämna bara vilket svar som helst – jag gör det sen!” Och det här känns ju inte roligt precis, att veta att det är så här för er eftersom jag skärper mig till 143 % redan nu som det är.

Därför gäller detta inlägg som en respektfull och nästintill taxam svarssamlingskommentar till alla er som känt eller kommer att känna att ”men man tycker att Tant Rasch borde ha lite mer hyfs” och ”men nog borde man väl ändå få en hälsning tillbaka” och ”tydligen är jag överflödig som kommentator”:

GÖLLE DIG!

hjärtan

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

5 thoughts on “Ge inte upp!

  1. Hm…om man e en fullfjädrad adehådeare så blir man tvärputt och tänker aaaaldrig mer prata med nån som nonchar en!

    Men..i mitt bloglines har jag maaaassa bockade inlägg hos folk som jag TÄNKER gå och kommentera men som aldrig BLIR av. Också jobbigt. Tillslut får jag panik och bockar av alla och vips så är dom glömda.
    Eller Inkorgen…den är värst… 😦

    Posted by tiagirl | lördag 27 december 2008, 6:40 e m
  2. Tiagirl! 🙂

    Jag hör till dem som inte är säskilt brydd över att inte vara ihågkommen jämt. Det är tvärtom så att jag blir tvärstressad av att hålla mig framme eftersom jag faktiskt gör det lite väl mycket när jag då lika gör..

    Fullfjädrad. Låter inte det rätt dråpligt? Ruggad adehådeare vore väl roligare att säga, eller att man tex har ett par fjädrar extra i händelse att man tappar några. Eller glömmer. Och lånta fjädrar, hur får man in det i sammanhanget?

    Hm. Jag borde inte skriva mer idag. Kanske är det lika bra att jag inte alltid gör det. Den här fjäderpennan läcker bara en massa substanslöst trams just nu. Ha en bra kväll!

    Va kul att du skrev. Och bra. Jag behövde dig i kommentarsfältet nu när jag håller på att rensa i länkarna!

    Posted by Tant Rasch | lördag 27 december 2008, 9:06 e m
  3. Jag tar allt personligt… :/ Men det är ju bättre NU. Mitt liv är verkligen före och efter screeningen(stavning??). Väntar med spänning på den 16 januari då jag ska få svar, sammanfattning på dom dära öh..eh…?? Ja, dom testerna som tex han innebandykillen gjorde i torktumlarprogrammet. W-nånting.

    Rugguggla är jag inte! Jag är alldeles finfjädrad! Inte en lånad fjäder nånstans! Eller kanske nån jag glömt lämna tillbaks, eller glömt att jag hittat! 😉
    Jag är så glad och nöjd(???? hjälp, skriver JAG detta???)över mitt liv nu så jag är vacker som en påfågel i fullt utslagen fjädring!

    *muttrar* Mycket fåglar här nu. Nu har jag kacklat lite väl mkt som vanligt men under mitt rätta jag iaf mot min svarta sida som knappt har något att säga längre…

    Posted by tiagirl | söndag 28 december 2008, 9:35 f m
  4. Finfjädrad! DET var ett bra ord. Ett sånt där ord man blir glad av! Jag tycker också att det känns bra att tycka om de fjädrar man fått och kunna vara stolt över dem till och med. Att kunna säga att JAG är glad och nöjd.

    Så din utredning är inte klar? Det ska bli spännande att höra vad den kommer fram till. Även om det ska finnas en rad kriterier som ska stämma in så hanterar man dem ofta olika.

    Nu fick jag ett uppslag till ett inlägg pga den här ”diskussionen”. Tack!

    🙂

    Posted by Tant Rasch | söndag 28 december 2008, 1:24 e m

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pingback: Typiskt ADHD? « TANT RASCH - söndag 28 december 2008

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

