//
du läser...
Okategoriserade

Jag ska vinna naglar av Xtreme Beauty jag!

naglar21_26353419

Jag bloggar väl inte så ofta om det precis, men nu är det dags att avslöja att jag är en sån där nagelfixare. Pedikyr är nåt jag gör bara så där i förbifarten lika väl som inplanerad. Otaliga avundsjuka suckar och förtjusta kommentarer från rastlösa nagelbitare har fällts över mina naglar. Och jag är lika förtjust jag! Peridovis låter jag dem bara vara. Det är då jag som mest filar ned dem för att bli kvitt alla ev sprickor och skavanker som det lätt blir om man jämt lackar dem.

Jag brukar lyckas få naglarna jättelånga och dessutom snygga. Favvofärgen är självfallet brandbilsröd. Neonrosa, mörk turkos, lila, korall och godisblå ligger på andra plats. Tånaglar däremot, de ska vara röda. Basta.

En dam från Luleå med en nyöppnad nagelstudio som heter Xtreme Beauty har vart inne här på bloggen ett par gånger och kört blänkare om att hon finns.  Nu så har hon en liten tävling på sin sida där hon lottar ut de här naglarna. Jag behöver dem så ni vet. Jag råkade slå av mina egna som hade växt sig nåt förfärligt långa (cooolt som attan) när jag sänkte Concertan där ett tag för att testa vad som hände bara. Det gör jag inte gärna om. Och tyvärr har jag ingen koll på tentaklerna med omedicinerad ADHD lös i kroppen och då rök de all världens väg – mot allt som fanns i vägen. Jag är allmänt skadebenägen utan min Concerta. Så nu chansar jag på att jag vinner dem för jag har aldrig haft annat än egenväxta 🙂

Vet ni, jag kan inte hjälpa det, men jag tycker det är både dögulligt och smart av henne som är nyöppnad att köra sin marknadsföring på det här sättet. Dvs besöka lokala bloggare och uppmuntra till besök. Däremot fattar jag inte det där med Bloglovin? Varför ska jag bli medlem där för att lägga till en blogg DÄR? Jag fattar mig inte på det där stället!
(Maria, du måste förklara för mig varför man ska lägga till dig på Bloglovin för som jag fattar det är det väl ett slags alternativ till RSS? Eller?)

Tävlingen på Marias blogg
Xtreme Beautys hemsida

Nu anser jag att jag är med i den här tävlingen.

🙂

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

3 thoughts on “Jag ska vinna naglar av Xtreme Beauty jag!

  1. Tack söta du det är klart du är med. Lägg till mig på RSS istället.
    Bloglovin är ett allernativ till RSS

    ha en trevlig kväll!

    Kram

    Posted by Maria | fredag 23 januari 2009, 8:48 e m
  2. Mina naglar är ett sorgligt kapitel. Ibland målar Selma dem – finns foto på det i bloggen…

    Tvättmaskinen blev inte så mycket blankare. Knapparna är dock lite trögare nu 😀

    Posted by Kommandomamman | söndag 25 januari 2009, 8:57 f m
  3. Tyvärr vann inte du den här gången men harfler tävlinga på både naglar och fransar just nu 🙂
    Ha en underbar Tisdag 🙂

    Posted by Maria | tisdag 3 februari 2009, 11:12 f m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

