//
du läser...
ADHD - NPF, Damptanterna, Hund & katt

Hundpool i Västerås för damptant på Vift 26-27 mars?

Det här NPF-forumet i Västerås är ju på G. 26-27 mars går det av stapeln. Jag ska ner som ombud för Norrbottens lokalförening tillsammans med en av de andra. Vår ordförande sitter även i förbundsstyrelsen och en av grabbarna sitter med i valberedningen för riks så vi blir alltså 4 från norrbotten som kommer då även om de träffas före och om det är efter själva forumet också.

Det är ju ett tag dit förstås, men jag måste boka in mig här på internet.. usch. Vi brukar åka ner kvällen innan.
Men hur ska jag veta vilket hotell jag ska bo på? Hur kan de ge oss en massa alternativ! Jag måste kolla med de andra vart de ska bo.

efterkloklipp

å det är det där med Roofer och hundvakt. Det bästa hade varit om jag kunnat ta med honom. Han går ju i princip som handbagage. Men det kan bli lurigt att låta en liten damphund vara ensam på hotellrummet om dagarna. Nej, det går inte.

Mm, jag får ordna det där på något vis. De borde ha en hundpool för oss damptanter som kommer ner på forumet. Ja, det finns säkert fler än jag som undrar detta. För finns det alls några damptanter utan hundar och katter? Eller utan djur över huvudtaget? Kan damptanter ens vara allergiska? Har svårt att tro det. 😉

Nå, så finns det några damptanter i Västerås som inte ska på npf-forumet men som skulle tänka sig att ställa upp som hundvakt till en liten Roofer? OM jag tar med honom alltså?

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

7 thoughts on “Hundpool i Västerås för damptant på Vift 26-27 mars?

  1. Vi kan nog ta honom annars.

    Posted by Martina | söndag 25 januari 2009, 6:59 e m
  2. Hundpool kan jag inte erbjuda – är lika beroende själv… och skulle behöva. Men den lilla lådan mellan vattnet o skogen ligger inte längre bort än att man skulle kunna bo där och dagpendla. Om man vill. Du kan ju alltid fundera på saken. Om vi hittade nåt hundigt ställe i Västerås kunde ju hundarna vara där på dagis. Eller nåt

    Posted by Mammamumrik | söndag 25 januari 2009, 7:12 e m
  3. Vi måste förresten komma oss för o ringa. Nån gång ; -) Kanske om en stund? Nu ska jag laga middag

    Posted by Mammamumrik | söndag 25 januari 2009, 7:13 e m
  4. Bodde jag i Västerås kunde jag ha tagit hand om honom för gud vad söt han var! Och jag som är kattmänniska och allt 😉

    Posted by Kommandomamman | söndag 25 januari 2009, 10:19 e m
  5. Gölle ni. Ja, man vet ju inte hur det blir än så…

    Kommandomamman. Annars tror jag absolut du skulle bli en utmärkt hundmänniska. Du kan ju redan sitt, tyst samt ät. Mina katter är lydigare än Roofer se… 😉

    Posted by Tant Rasch | söndag 25 januari 2009, 11:29 e m
  6. Hej!

    Damptant boende i Västerås här!
    Hur går din hund ihop med andra hundar? Jag har en nioårig urtrevlig Springer Spaniel och en lite fjantig Chihuahua som blir två i Maj. Bägge är hanar och går i stort sätt alltid ihop med andra hundar. Om du tror att det går får din kille gärna komma och vara hos oss när du är på forum!
    Gästsäng kan också fixas om det behövs!

    Ella

    Posted by Ella | torsdag 29 januari 2009, 11:25 e m
  7. grymt blogg! keep the good work up

    Posted by Natacha Peyre | torsdag 5 februari 2009, 5:24 f m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

