//
du läser...
Okategoriserade

Förvarning om tillfällig blogg(k)rasch


CSS-kod

Jo, det är så att jag håller på att testa lite olika css-grejs. Om bloggen plötsligt är borta nån dag så vet ni att jag har kraschat den och kanske måste vila den lite…

Prövar så länge alla kodmojutts på en annan blogg som jag tillfälligtvis drog igång så att jag inte skulle råka spara nåt i onödan och har på det bloggen även lyckas krascha Firefox ett antal gånger också hahahahahaha Det blir nog att jag lägger in lite åt gången istället för att göra om allt på en gång. Det är helt klart enklare att bygga en hemsida från grunden så man har koll redan från grundidén så på det sättet är ju förstås Sandboxtemat bra även om jag är mer förtjust i html och vanlig sketen javascript som jag i allafall förr i världen tyckte var smidigare att styra än CSS. Även om jag då skrev allt för hand och inte som nu kan pula på i fördiga WYSIWYG*-program. (*What you see is what you get) Och classerna har jag inte fattat mig på heller. Jag minns inte om jag kunnat dem.

Jag funderar på om jag kommer att idas att få den att se ut likadan i MSIE. Verkar för träligt, helt klart. Just nu är min stora CSS-idol Fröken F. Hon filar på och grejer som attan hon med.

Nå, nu vet ni. Håll tummarna för att jag får det att funka!

(Och nu kan ni läsa dagens inlägg här nedanför om min nya spis!)
———————————————-
Läs även andra bloggares intressanta åsikter om , , , , , , ,

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

