//
du läser...
Okategoriserade

Ny CSS-design på G

…men glöm att den är klar. Näe, det är typ nu jag måste få till det där med hörnen och länkfärgerna och textmassa som ska hamna vart jag vill ha den, rubrikbakgrunder och en vettig rubrikbild och jag vet inte allt. Jo förresten, jag såg att den inte funkar i IE. Bloggen ligger till vänster i Firefox och inte centrerad som i IE (Firefox som ni för övrigt borde byta till hur som helst…)

Men det blir i varje fall rött och svart. Än så länge.

————————————————————-

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

7 thoughts on “Ny CSS-design på G

  1. Hej Rachtanten…
    Gillar din layout, du är då så duktig.
    Du var iaf saknad igårkväll, Hasse Kroon frågade efter dig.
    Han hade velat att du skulle blogga om gårkvällen, tror han är en av dina trogna läsare.
    Ha det…
    /aw 🙂

    Posted by aw | onsdag 11 februari 2009, 9:11 f m
  2. Jesus AMALIA…..vad snyggt! Jag gillar att draken är fixerad och att bloggen rullar! Wow, wow, wow och färgvalet är perfekt. Eldigt!

    Posted by Frk F | onsdag 11 februari 2009, 9:19 f m
  3. aw.
    Det hade varit jättekul att höra på föredraget men jag kunde inte komma igår. Men kan dinte du skriva nåt under norrbloggens inlägg om gårdagskvällen?

    Frk F
    Tack du. Men det är nog en bit kvar…
    Ja jag säger då det, kollade just in koden för IE. Nå, inte vet jag hur jag får koden att bestämma positionen för explorerskiten. Kanske man kan lägga in nåt alignleft eller nåt vid page?
    Det krävs säkert nån hack. Men jag kan inte sånt där. Iofs kan jag inte css heller. Inte om man inte kan ändra i den överiga koden. Jag behöver få olika länkfärger i menyerna och i den här. Svårt det där.

    Nå, jag har inte tid med det här mer idag.

    Kan för övrigt tillägga att jag inte har några planer på att göra en harmooooniskt korrekt bloggdesign hahahahaha Jag gillar det här och ni ska vara glada för att jag inte tog den illrosa med Tingeling som jag gjorde först..

    Posted by Tant Rasch | onsdag 11 februari 2009, 3:16 e m
  4. Rött och svart är så…rockigt. Så djävla snyggt och draken är så underbar. Fan va snyggt Lene.
    Puss Liz

    Posted by liz | torsdag 12 februari 2009, 1:27 e m
  5. Jag har funderat och funderat på att byta till wordpress, men jag tycker mig höra så mycket stök & bök med detta. Både här och där. Kan det ändå vara något?

    Posted by Baronessan | torsdag 12 februari 2009, 9:18 e m
  6. J-ar vad snyggt jobbat!Håller med ovanstående talare; att bloggen rullar,

    Rock´n roll!

    🙂

    Posted by Vb | torsdag 12 februari 2009, 10:50 e m

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pingback: Tant Rasch topptrimmar « Frk F - onsdag 11 februari 2009

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

