//
du läser...
Allmänt

Vad håller Rafael Edholm på med egentligen

I dagarna funderar vi* över bloggstatistik så det är lite extra intressant att kolla den nu. Jag har flera sökträffar på Rafael Edholm varenda dag (ja, idag också!) nu mitt i allt. Det började för ca en vecka sedan.  Jag skrev en filmrecension om Babas bilar , en av hans filmproduktioner för länge sen. Jag älskar f.ö den filmen och han har fått massor av uppriktigt menad reklam av mig pga det blogginlägget – har jag sett. (statistiken 🙂 )

Och bara därför att folk börjat söka på honom nu och hittat hit ska jag banne mig själv googla på honom.

*googlar*

Nu hittade jag Rafael Edholms blogg. Lade till den på bloggrollen så länge, ska läsa vad han tänker och tycker där sen – om det är den folk letar efter? På finest.se hittade jag ett bildarkiv över honom. Sen hittar jag inget mer som verkar vara absolut superfärskt. Förutom bloggen då. Vad tror ni andra, håller han på med nå jävelskap som vi andra inte fått reda på ännu tro?

*Vi som funderar över rubrik, statistik och sökord:
Jag själv, dvs Tant Rasch, Psykbryt, Frk F, Vendettanbettan, Trollhare, Mymlan och många många fler därute som jag borde länka hit just nu, men fasen inte hinner.

——————————–
Läs även andra bloggares intressanta åsikter om , , , , , ,

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

7 thoughts on “Vad håller Rafael Edholm på med egentligen

  1. Alla dina inlägg senaste tiden länkas i min stat.?

    Posted by Vb | måndag 16 februari 2009, 1:00 e m
  2. Vem är denne Rafael? Bör han synas i sömmarna?

    Posted by Frk F | måndag 16 februari 2009, 1:01 e m
  3. VB; inte vet jag varför.

    Frk F: Jag trodde att ni visste?

    Posted by Tant Rasch | måndag 16 februari 2009, 2:05 e m
  4. Inte bara denna enda ping, sedan du ändrade i css:en får jag varje inlägg som du skriver som en inkommande länk i stats.I adminfältet alltså, syns inte utåt.
    Fattar du, jag gör inte.

    Posted by Vb | måndag 16 februari 2009, 2:23 e m
  5. VB: Ahaaa! Jag får höra med Frk F, det hände samma sak för henne också. Kan du stå ut lite till? För jag vet inte hur man får bukt med det just nu.. 😦

    Posted by Tant Rasch | måndag 16 februari 2009, 6:34 e m
  6. Hej igen

    Hittar inte din mejladress, så jag tar det här.
    Nu kan jag avslöja ett mindre scoop. Anna Wahlgren stödjer KMR. Kolla min blogg.

    Posted by scientologsekten | måndag 16 februari 2009, 7:29 e m
  7. Nääääe, inte Anna Wahlgren!!!!! Hon är ju en av mina idoler för fasen. Det här måste vi kolla upp.

    Posted by Tant Rasch | måndag 16 februari 2009, 11:33 e m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

