//
du läser...
ADHD - NPF, Damptanterna

Apropå tävlingsutmaningen av Norrbloggen

Alltså, jag SKA skriva en vardagsberättelse till Norrbloggen  jag också.
Givetvis utom tävlan. (Eftersom det är jag som administrerar den där Norrbloggen och hittade på den häringa tävlingen.)

Jag gillar utmaningen/temat jag kom på:
”Blogga (långt eller kort) om något du med NPF gör väldigt ofta (eller undviker att göra) , pga av att du (numera?) är medveten om din funktionsnedsättning .

Kriterierna för själva vinnandet har jag med vilje inte satt upp, men jag ska se till att vi får nån utomstående som bestämmer vinnaren sen. Och ni får hjälpa till med att komma ihåg vilken dag vinnaren ska utses. Visst? Funderar på vår ordförande Mirre i Attention Norrbotten som enväldig domare. Hon har noll koll på bloggeri, men hon är en himla hjärtevarm person som tar sig tid för andras berättelser både IRL och via mail etc och kan därför säkert bestämma sig för vem vi ska skicka det fina priset till när hon ser vad Norrbloggens Admin har hittat på för hyss nu igen 😉 så hon kan bli bra.

Som den som varit in och läst mer om utmaningen såg, har jag inte nämnt Damptanterna som sådana eftersom utmaningen vänder sig till alla med NPF men  jag tar för givet att varenda DT känner sig manad hahaha

Frk F gjorde förresten en fin-fin-banner om tävlingsutmaningen och satte på sin sida (TACK) och jag ska lägga upp den på min meny här också…

..men herreminje – klockan är nästan halv två på natten! Hur kan den vara det?

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

