//
du läser...
Allmänt

Damptantströjor på mer än gång.

Jag har fått en del mail om att man vill ha en damptantströja. Jag sa ju att jag skulle fixa detta, men men..
Nu först har jag kunnat göra nåt åt det eftersom det liksom inte är jag som står för det hela, annat än den som ska försöka organisera och planera hahahahahaha (då fattar ni va?)

Det kommer bli en annan modell på tröjan. En snyggare med bättre passform enligt mig. Men det går kanske att få tag på den första sorten också om man nu gillar den bättre, men det blir struligare.
– å så det finns en NYHET ju! En musmatta med loggan över hela mattan. Tyvärr har jag inga bilder på den heller nu. Det kommer lite mer grejer sen. Men en sak i taget. Nån måtta får det vara.

Är det nån som har en bild av sig själv med damptantströjan på sig och kan gå med på att jag publicerar den, klipper bort huvudet så klart. Vem behöver ett huvud för övrigt? Det räcker väl med en hjärna? I alla fall… snälla skicka det fotot till mig på tantrasch kanelbulle live punkt se (mycket spammare i farten nu igen då ni får sätta ihop mailadressen själva…)

Imorrn eller inatt är det klart för start.

edit: Det får bli imorrn, kom nämligen på att jag ville testa den här grejen på en liten testpanel först. Ett mindre antal vänner dels irl och dels vr har fått mail av mig nyss om detta, hoppas att de ids vara med.

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

3 thoughts on “Damptantströjor på mer än gång.

  1. Hej. Jag har trätt mina Consertapills på en tunn fin ståltrå och stolt smyckat min hals sedan 2 månader.. Jag är maskrosbarn & bokstavsvuxen men är inte medlem i Attention.. Jag gillar drakar (ödlor? nja) men känner en bitter smak i munnen när jag blir omnämd ”tant” … är man trots det kvalificerad till ett tröjinköp? LOL
    /Lenita som undrar

    Posted by valpen | tisdag 3 mars 2009, 3:22 f m
  2. Jag har bara med linnet tyvärr… Dock har jag en ju en bild på det fina paketet du gjorde 🙂 Säg till när det är dags för beställningar så pushar vi lite för det också.

    Posted by Psyk | tisdag 3 mars 2009, 11:41 f m
  3. Psyk: ´Synd, för du vet, impulsfolket tror förmodligen att den finns i linne om de ser fotot och det går inte att få tag på nå bra såna just nu. Kuvertet ja, jag fick slut på dem, men de var roliga var de inte hahahaha
    Ska absolut säga till, det vet du 🙂

    Valpen (och andra som undrar): Damptantens ”Inre Skräcködla” märks mer än man tror. Helt klart hahahaha

    Viktigt – Man måste verkligen inte vara med i Attention eller någon annan organisation, förening eller gemenskap what so ever för vara en DAMPTANT. Man behöver inte ens vara en TANT. Eller ha DAMP. Näe, sånt där vet man inom sig. Leta efter de andra så ser du hur jag menar. Vi finns ÖVERALLT! Det är däri samhörigheten ligger. Om man nu vill känna den. Man behöver inte känna den heller förresten. Man kan ha den känslan till att undvika den om man blir lyckligare av det. Men det är jag som tycker så. Någon annan kan tycka något annat. Det är ett ställningstagande bara.

    Sen om man vill så kan man ju faktiskt visa världen att man är en damptant . Tex genom att ha en logga på sin blogg eller tröja eller nåt annat. Bara för att.

    🙂

    Posted by Tant Rasch | tisdag 3 mars 2009, 1:22 e m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

