//
du läser...
Allmänt

NPF-forum del 1

Jag har legat i magsjuka hela dagen. Hur kul är det på en skala tror ni. Jag har missat alla föreläsningar och dessutom två work-shops som jag skulle delta i idag. Men jag har i allafall träffat Majsan, mammamumrik och flera av de andra damptanterna. (Jag har lite bråttom just nu, lägger till permalänkar sen)

Jag befinner mig i Västerås på NPF-forumet och ska alltså på Attentions förbundsstämma i morgon. Ikväll var det frågestund inför stämman. En upplevelse vill jag lova, eftersom jag aldrig har deltagit i en sådan förut i föreningen.
Och så jar jag vart på middag. Flera stycken faktiskt. Maten har varit hemsk hela tiden, men jag har inte vart särskilt kry å andra sidan. Allt har smakat jättekonstigt i två dagar. Tom kaffet smakar äckligt.

Vi ska strax häva oss iväg och sjunga karaoke. Gert och Leneh har ordnat en slags så ska det låta-tävling också. Hoppas Mirre är klar snart, vi skulle bara hämta nå grejer på hotellet och sen gå iväg. Det ska bli intressant att se hur så här många dampskallar som beter sig som såna. Nå, alla har kanske inte funktionshinder men säkert 98,9%, och det där med dampskallar innebär typ NPF++  😉

Tusan å! Jag har glömt att ringa Ella! Sorry Ella! Mern om du ser detta kommer du att bli tacksam för att jag inte har hört av mig eftersom jag, om jag har en smittsam magsjuka, kanake skulle ha smittat dig också.

Nu ringer Mirre, bye bye.

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

