//
du läser...
Okategoriserade

Jag ska på STORSEANS ikväll

2192283586
Teamet från ”Det Okända”. Ohyfsat nog vet jag inte vad de heter allihopa. Men Terry Evans är den andre från vänster.

Jag ska med en väninna på storseans ikväll
. Det är Terry Evans, mediumet från ”Det Okända” som ska hålla den. Tydligen kommer det 400 pers! Herreminje. Jag har aldrig varit på en sådan. Har faktiskt inte tordats – TÄNK om nån gammal släkting springer omkring här hemma och äntligen hittar ett sätt att förmedla sina förmaningar om att jag borde skärpa till mig och inte låta skräpet ligga framme tex? Men jag tror knappast det är någon risk, det finns säkert så många som kommer dit och som har andliga energier omkring sig så det räcker till. Därför beslöt jag mig för att följa med min väninna som talat om det här i evigheter.

Mmm, jag vet att en del tycker att det här är humbug. Men jag som kommer från norr där man fortfarande varslar familjen när man är på väg, stämmer blod och är allmänt småfolkstroende i byarna, tycker bara att sånt här är roligt och är fullständigt övertygad om att vissa människor är mediala, även om de är helt vanliga människor de också. Det ska i allafall bli jättespännande!

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

One thought on “Jag ska på STORSEANS ikväll

  1. ÅåÅhhh…är det ikväll det är storseans!!!!??? Har jag fullständigt missat,…jäla skit också…!
    Tror helt och fullt på detta och var faktiskt på Terrys storseans förra året, men fick tyvärr ingen hälsning riktad till mig, snyft! Hade suttit på helspänn hela seansen och hoppats, hoppats….men icke, så sedan var jag helt tokslut i hela kroppen…hmm..kanske bäst att inte uppleva det igen…
    Hoppas du får det ”kul” där…och kanske nån snäll mormorsmor som kommer och säger att du ska ha mössa på dig ute el nåt…det e ju inte så farligt…
    Tack för din goa kommentar hos mig…ble såååå gla…håller på o storstädar eftersom mannen kommer hem från affärsresa ikväll..pust, stånk, grr…men kommer o kikar mer senare..

    Kram Lycke

    Posted by lycke | onsdag 13 maj 2009, 12:20 e m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

