//
du läser...
ADHD - NPF, Damptanterna

Jag har haft mail och bloggfritt..

…faktiskt valde jag att ta ett totalt datoruppehåll sedan i torsdags. Och sen blev det midsommar.

Snacka om chock jag fick.

Inte visste jag att jag faktiskt har ett liv IRL.
Kanske inte att det är så där hejdundrande fart- och fläktigt om nu nån trodde det. Och särskilt romantiskt är det tyvärr inte heller (snarare tvärtom), men det duger – helt klart.

Lene_damptantstrojan_webshop_bloggenIkväll har jag i varje fall fått någorlunda ordning på den här webshopen så man kan beställa damptantströjan, aspietröjan och lite andra tryck. Jag lade en bildlänk direkt i menyn när jag då ändå gjorde.

Äre förresten inte lite modebloggs-reklamvarning över dampigheter i min blogg nu, typ; ”ADHD i blodet – senaste modet!” hahahahaha

Jag har inte engagerat mig som jag kanske borde i tröjorna men men men… Jag har tyckt det har varit roligare att gå omkring i den, än att hålla på att kränga iväg den – om ni fattar. Och det har varit så struligt med tryckiset som lovat fixa alltihopa, men nu jäklar ska det funka!

Det är supersmidigt – man måste regga sig som kund för att kunna beställa. Det är en sån där gratislösning, den där webshopen online och man kan alltså regga en sådan även som privatperson. Det är svensk support på den. De är för övrigt både trevliga och svarar svinsnabbt! (Jag kan nog tom påstå att de numera vet att de har en damptant som använder deras eminenta lösning som en möjlighet att sortera ut damptantsmailen 😉 )

Nå, imorgon ska jag fota tröjorna med Agnethas skitbra kamera och lägga ut bilderna här också, så får ni se hur de ser ut. Och då ska jag lägga lite tid på damptanterna – the authentic också. Och ev. svara på nåt mail. Men det där Facebook tror jag att jag skippar imorgon OCKSÅ.. fy fasen. Tvåtusen jävla mail från facebook om en massa vänner som jag ska godkänna eller vad det var. Njaäe.

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

3 thoughts on “Jag har haft mail och bloggfritt..

  1. Grattis till irlandet, eller afk-andet (away from keyboard ska man tydligen säga numera, jag vet inte…).

    Såg nåt i DN som fick mig att tänka på dig och damptantande.

    Det står alltså i DN (A-delen, sid 11 i högermarginalen) att man upptäckt att det är vanligt med ADHD bland kvinnliga fångar. Var väl inget konstigt tänker jag, och så kommer jag till sista raden, där det står att det kan också finnas ett samband mellan sjukdomen och återfall i brottslighet. Sjukdomen?!? Där gick min gräns..

    Men jag har redan skrivit till en kommun som annonserade om lärarjobb i en Aspbergergrupp den här veckan, så min gnäll- och rättshaveristkvot är fylld. Nu har jag rapporterat till högre ort, i och med det här inlägget… 😉

    Posted by alfapetsmamma | tisdag 23 juni 2009, 10:34 f m
  2. Skulle gärna vilja ha ngn liknande damptantströja. Fast det finns hakar! Storleken/utformningen på tröjan. Jag är ganska liten och dessutom vill jag ha en tajt modell. Fast sedan känner jag mig inte som en tant. Men jag älskar verkligen tröjan! Fast det känns lite tidigt med 30 – tant. Eller?

    Kram!

    Posted by Fröken Å | fredag 26 juni 2009, 11:46 f m
  3. Fröken Å, du har mail:-)

    Å som jag skriver på damptanterna – the authentic för att berätta kring symboliken:

    Varför ordet TANT?
    Svar: Det är för att vi ska verka snälla 🙂

    Posted by Tant Rasch | fredag 26 juni 2009, 4:36 e m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

