//
du läser...
Okategoriserade

Den som söker letar.

Det är fan inte sant! Jag har letat Ö V E R A L L T, men den finns ingenstans. Den här ni vet, internetbanksmojutten, en liten säkerhetsdosa som man trycker in siffror på för att kunna komma åt sitt bankkonto på webben.

*suckar tungt*

Det har tagit mig förbanne mig över två timmar att leta och det är bara att inse, den har förkommit.. bortfarit.
Jaha, hur gör man nu då?

*kollar hemsidan och inser att jag kan glömma stranden*

Skit å, jag fattar ingenting av den här sajten. Blir för stressad!

*ringer banken*

VA?! Det kostar 300kr att hämta en ny när man har tappat bort den.

300spänn! Jävla ocker.

Jag säger att jag återkommer…

—————————————————-

uppdatering:

Det ringde en person för en liten studn sedan. Hon ville ha lite uppgifter om en attentiongrej och jag tar fram min pärm för att fylla i det som sägs, i en himla bra mall som jag har gjort (så jag inte ska glömma bort det)

Gissa vad som trillar ur pärmen?

Min säkerhetsdosa!

—————————————————

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

4 thoughts on “Den som söker letar.

  1. Så där är det ju hela tiden! Man letar efter en sak men hittar något man letat efter förut, men aldrig det man letar efter just då när man letar! 😀

    Precis. Och ju mer stressad man blir, desto värre blir det!

    Posted by Annorlunda | onsdag 24 juni 2009, 8:47 e m
  2. Hörru fröken Rasch, är det till att slarva bort sin bankmojutt?! 😉 Tur att den kom tillrätta iaf! 🙂

    Nå, här kämpar jag på, ger upp, ger upp, ger upp. Kommer mig inte ens för med att skicka ett riktigt mejl åt dig utan bara snålskriver på din blogg. *ler snett*

    ..Men efter regn kommer sol eller hur var det nu igen…?! Så jag väntar på att regnet ska sluta och solen ska börja skina, hoppas det händer snart…

    Många kramar/ BabyB / BabyBip

    Snålskriva är välan bra det med 😉 Ja, du har då mail från mig nu iaf. Vi hörs. Kram!

    Posted by babyborderline | fredag 26 juni 2009, 3:02 e m
  3. Här skrev jag ett sånt attans finurligt inlägg i natt. Beträfande min egen lilla dosa och knapptryckningar på den. Visserligen inge kontakt med banken eller så. Men dosan i sig själv är ändå en värdefull
    grej.
    Bortcensuerat eller nåt kanske. well well, jag är lite mer återhållsam i just denna kommentar.

    kramis

    Birgitta: Kollade spammen. Ingenting där heller. Och jag som verkligen vill veta allt om dina knapptryckningar! 🙂

    Posted by Birgitta Alvskogen | fredag 26 juni 2009, 5:01 e m
  4. Japp, precis så är det.. förr eller senare så ramlar grejer u´r pärmarna..

    PS! Jag jobbar också med attention numer.. DS!

    Ja, om int annat så är det bevis på att man använder de där pärmarna emellanåt i varje fall 🙂
    Vilken av dem?

    Posted by AtDeHyDi | fredag 26 juni 2009, 8:13 e m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

