//
du läser...
Okategoriserade

Olle Nyman spelar

teaterrestaurangen ikväll – och jag ska banne mig gå dit och lyssna på Olle och bandet, ta ett par öl och försöka vara lite social.  Bara jag kommer mig in i duschen nån sabla gång!!!

Olle Nyman påminner om en manlig Lisa Ekdahl tycker jag.. samma släpigt sexiga tonfall på nå vis. En slags nutida soulig medeltidsbard, eller hur jag ska förklara.
www.myspace.com/ollenyman (Heart and Soul är favoriten för dagen)

Jag är hundledig till imorgon på dan. Wierdo, Jag är van att jämt ha minst en hund i hälarna. Roofer fick nämligen åka med exet när han kom och hämtade Remo först em, eftersom han hade vart på firmafest i går. Dogsen var helt slut bägge två av väderleken, trots att de älskar när det är varmt. Idag när vi var ute på promenad försökte Roofer lägga sig i gräset varenda gång vi gick förbi en skugga. Stackarn var helt slut. Men nu får han tillbringa lite tid i exets otroligt svala lägenhet (till skillnad mot min som är kokhet – året om! Helt sjukt varmt.)  

Fattar förresten inte varför de hade firmafesten på en fredag. Patomellas boss har först en massa takläggare att slita på illvarma tak en hel vecka (å det var ju över 30 grader igår också) och sen åka runt runt på en fortfarande lika varm och solig gocartbana en hel kväll. Nåni… hahahaha de fick la hälla i sig en massa pilsner för att inte torka ut 😉

Ja, snacka om äckligt varmt det har varit idag, allt är liksom kladdigt på nåt sätt. Tom tangentbordet svettas. Det åskade en stund i em också.

Nä, nu äre jag som traskar iväg och tar en iskall dusch. Bussen in går klockan 21:00 såg jag. Det blir nog bra, då är jag där typ halv tio. De drar ändå inte igång och spelar förrän efter nio trodde Stina, som också ska dit.

🙂

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

