//
du läser...
ADHD - NPF

LENEH uppträder i Luleå den 16 september

På onsdag den 16:e hörni, kommer Leneh att uppträda på Norrbottens Museum med en kombinerad föreläsning och musikuppträdande om ADHD (”Kvinnor med adhd”), där hon spelar sånger ur sitt debutalbum ”Här”.

Utställningen om särskilda barn och särskilda vuxna pågår t o m 3 oktober och under temakvällarna kan man också vandra runt i lokalerna coh uppleva hur barn och vuxna upplever att ha adhd, asperger mfl. neuropsykiatriska funktionsnedsättningar.

…Men Leneh kommer redan på tisdag på dan för vi har inte träffats på ett tag och har ju massor att prata om. Vi börjar för övrigt ALLA våra tokiga samtal med ett Hej Leneh det är Lene och vice versa och sen skrattar vi hysteriskt åt det. Vet inte varför vi tycker det är så roligt, men så är det.

Jag  har lovat att jag ska samla ihop några av tjejerna häromkring på tisdagkväll, ska bara komma ihåg att fråga dem först hahahaha och så käkar vi surströmming och chillar lite. Hon har tydligen inte käkat surströmming förr. Leneh är jordens matmamma (till skillnad från mig) så det blir säkert intressant för henne. 

 

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

2 thoughts on “LENEH uppträder i Luleå den 16 september

  1. Hej Lene, vilken tid är föreläsn på Onsdag? Kostar o exakt var?
    Kram Linda

    Posted by Linda curtelius | måndag 14 september 2009, 10:26 f m
  2. Oj, hade jag glömt skriva det? Men typiskt!
    Jag var så inställd på att att tiderna på temakvällarna är desamma varje gång.
    Det är gratis inträde och det är mellan klockan 18:00-21:00

    Kram
    Lene
    (inloggad från Norrbloggen, Attention Norrbottens blogg)

    Posted by norrbloggen | måndag 14 september 2009, 8:32 e m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

