//
du läser...
Okategoriserade

Tapetlåtar

Ni vet det där med att ”försvinna in i tapeten”? Det är mitt liv just nu de se. Jag har två sovrum och vardagsrummet kvar. Och i det senaste ska en vägg monteras ned också..

 Herregud – varför i helvete skulle jag nödvändigtvis måla över tapeterna i alla rum?  

Jag har precis tapetserat färdigt köket.

Va?

Oki, det är väl klart att jag har en liten bit ovanför fönstret som är otapetserat, men klistret tog fakttiskt slut.

Nu har jag ägnat en timme åt att leta tapetmusik på youtube som duger till att hålla motivationen uppe när det suger som fan att slipa ännu en vådjävel.. och de enda artister jag hittat hittills som duger till nå som håller mig PÅ är (givetvis) Dj Mendez , Black Eyed Peas och Mange Myt.

ett par exempel… svinsvårt att välja ut några speciella..

Adrenalina

Boom Boom Paw

A.D.H.D – Alla Dårar Har Drömmar

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

2 thoughts on “Tapetlåtar

  1. The White Stripes – Hotel Yorba
    Good Charlotte – Lifestyle of the Rich and Famous
    Drop Kick Murphys – Irish Drinking Song
    Pink – So What
    Joan Jett & Paul Westerberg – Let´s Do It
    User – Do you
    O-Zone – Dragostea Din Tei

    Posted by Martina | tisdag 5 januari 2010, 3:21 e m
  2. Bra låtar, tycker jag…fast jag gillar lite mera hårdrocksgung!
    Du är välkommen till min blogg och kolla gärna in UNIKA FÖRÄLDRAR, vi försöker sprida oss lite här uppe i Norrbotten, få kontakt med flera föräldrar och bilda nätverk.

    Så man kan hjälpa, stötta och bolla tankar med varann!

    //Mia

    Posted by m i a | söndag 14 februari 2010, 2:02 e m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

