//
du läser...
Allmänt

Tullhumor på communityn

Det här med att va singel. Jag blir nog en evig.
Kanske att jag ändå inte borde vara så hård när jag sållar agnarna från vetet..? 😉

=== I-mail: HAN 10-04-05 14:05 ===

din email heter ?

=== I-mail: JAG 10-04-05 14:06 ===

Sture. Jag döpte honom efter en gammal uteliggare jag såg på 4:an.

=== I-mail: HAN 10-04-05 14:13 ===

vad heter din hotmail ?

=== I-mail: JAG 10-04-05 14:54 ===

Sture, det sa jag ju?

Åhå, du menar att din hotmail vill träffa min? Njaäe.. tror inte vi har samma humor hahahaha

Ha en bra dag, och glad påsk.

=== I-mail: HAN 10-04-05 14:56 ===

jag kan inte adda dig
din email heter sture ?

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

2 thoughts on “Tullhumor på communityn

  1. HAHA…. Det är ju ett klockrent svar 🙂

    Posted by Åsa | onsdag 14 april 2010, 7:12 e m
  2. Ja, tänk dig vilka möjligheter till intressanta konversationer jag öppnade för honom! 🙂
    Och så stänger han dem alla genom att inte haka på…

    Posted by Tant Rasch | torsdag 15 april 2010, 11:50 f m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

