//
du läser...
Allmänt

Mitt Harry Potter-kontor behöver magisk förvaring

Idag fick jag äntligen upp mina hyllor i mitt Harry Potter-kontor. Kontoret är jättelitet men mycket behändigt med en jättegullig dörr. Det är relativt ljudisolerat även om jag inte frågat grannen ifall det stör, men jag hör då i alla fall inte dem särskilt mycket.

Nu blir nästa steg att få till en smart lösning för resten av utrymmet vilket, som man kanske förstår på grund av namnvalet. Det är, precis som Harry Potters lilla rum hos sin fosterfamilj, beläget under en trappa och taket under grannens trappa ovanför mig, sluttar rätt ner mot golvet. Jag behöver en massa förrådsutrymme för grejer som jag inte behöver så ofta och därför kan förvara längst bak, men samtidigt så är det ju de där eviga pärmarna, skrivaren och allt annat i pappersväg som jag vill ha lättillgängligt och jag vill ju slippa flytta på dem. Jag hade helt klart velat kunna trolla kontoret större när det behövdes.

 Förvaring överlag kräver en magisk förmåga att pressa in oerhört mycket grejer på en alldeles för liten yta
– och därtill få det att se prydligt ut!

…menar TANT RASCH

Hm, ev kanske små hyllrackar på hjul vara vettigt. Huvudsaken är att man inte ska ställa dem PÅ varandra och behöva leta igenom varenda låda efter mer tejp eller sina backup-cd’s..  Nå, jag måste tänka över den tanken känner jag…

🙂

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

