//
du läser...
Okategoriserade

Som här ser ut!

Oj då. Jag bytte bloggmall och nu ligger ingenting på rätt stä. Jag har inte lust att greja med det här mer idagjag får ta reda på vilka funktioner som följer med den här mallen i morgon. Hoppas jag.

Jag håller på att råka göra en massa förändringar på bloggen vettu! Ja, när jag då ändå ska göra om hela länklistan och jag måste få plats här med allt jag nu kan komma att hitta på som ska in.
Jag har tex en till blogg som jag funderar på att länka in här. Eller inte. Det är ett experiment som ligger på blogspot och handlar om Googles tjänster sen allt det nya började den 1 mars. Om man känner mig väl vet man att det inte är ett skämt, även om själva experimentet är ganska fånigt.

Det var nog allt.

About Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

2 thoughts on “Som här ser ut!

  1. Jag greppar inte hela bilden nu, det kan jag garantera. Men jag ger det en chans till. Imorgon. Kram!!!

    Posted by varahund | fredag 23 mars 2012, 11:34 e m
  2. nu när jag läser vad jag skrivit så håller jag med. Ibland är jag nog alldeles för mycket i min egen skalle… Men som sagt, min blogg är min blogg och jag är jag och nu mötas vi två 🙂

    Posted by Tant Rasch | fredag 30 mars 2012, 10:22 f m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Rebecca Rasch

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)

