//
du läser...
Allmänt

Sugbloggens utmaning

Gud i himmelens parader, jag har blivit utmanad av Sugbloggen.
Jag avskyr utmaningar för jag kan inte låta bli dem

Ämne; Det smartaste respektive det dummaste jag någonsin sagt.
Antar att med det dummaste menas enfaldigaste. I varje fall menar jag det.

Det smartaste jag någonsin sagt:klubba styreslemöte

– Om vårt kärleksförhållande hade varit ett företag som jag var VD för, hade jag inte haft större lust att satsa på dig som delägare. Det sista jag behöver är en oengagerad kompanjon som springer på arbetsförmedlingen och kollar ifall det dyker upp ett intressantare arbete. End of diskussion.

.
korkskalle

Det dummaste jag har någonsin sagt:

– JAG kommer fan aldrig att bli nån jävla Svensson!

Jag tror inte att jag behöver kommentera något av ovanstående 😉
Åsså ska man då skicka vidare utmaningen, vilken kräver en hel del eftertanke märkte jag.

Regler: Du får bara välja ett case i respektive kategori.
Länka tillbaka hit i ditt inlägg så kommer jag till din blogg och kommenterar.

Man ska utmana 5 stycken är det tänkt.
Sen får jag hoppas på att ni/de antar den eftersom det inte stod något om obligatoriskt i reglerna

Jag väljer :

Johnny Scharonne, Ett hjärta RÖTT, Standardavvikelse, F FrÖnKeNsTeiN
och
Psykbryt

Om Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

12 reaktioner på ”Sugbloggens utmaning

  1. fan det smarta var så coolt! skåpställande med ett skräll liksom!

    *bow my head*

    Publicerat av Stefan | tisdag 11 mars 2008, 12:30 e m
  2. Dicked and done…skulle man kunna säga!

    Publicerat av FrAU FrÖnKeNStEiN | tisdag 11 mars 2008, 2:39 e m
  3. Tack för utmaningen, jag ser det som en ära att ha blivit utvald 🙂
    Men, jag hatar själv utmaningar – mest för att de tar en massa tid… så jag har nyligen bestämt mig för att inte anta några fler utmaningar. Hoppas att det är okej? Hur som helst tycker jag att det smartaste du sagt var en femetta – om det var befogat 😉

    Publicerat av ilse-marie | tisdag 11 mars 2008, 2:54 e m
  4. Psykbryt antar inte heller utmaningen, tyvärr. Skäl: Stress och huvudet fullt av diagnoser…kom precis från min psykolog.

    Publicerat av Psyk | tisdag 11 mars 2008, 4:05 e m
  5. Stefan: 🙂 Styrelsemöten och kompetensutveckling är måsten om man ska ha relationsfirman å funka. Om man nu inte har ihop det med ett ältande offerproffs förstås…
    Häpp.

    FF: Dicked and done blev till fittkramp! hahahahaha Det ska va du å komma på en sån grej!

    IlseMarie: Oja, det var befogat, trust me.
    Det var heller ingen dumbom jag hade att göra med, så det landade omg där det skulle.

    Psyk/Psykbryt: 🙂 Jag vet PRECIIIIIIS hur det känns.

    **Ba´ så ni vet. Jag har FULL förståelse för folk som inte antar utmaningar på sina bloggar. Själv har jag fått ett antal utmaningar (och antiutmaningar) under åren och jag tänker att jag ska göra dem sen – och så glömmer jag av alltihopa.

    ***Jag valde med stor omsorg ut er 5 eftersom jag upplever det som att ni allihopa har integritet och knappast skulle känna er tvingade.

    Liiin

    Publicerat av Tant Rasch | tisdag 11 mars 2008, 5:50 e m
  6. OFFERPROFFS!?!?!!!!

    Haahahahahahhahaaaa!!!!

    *torkar tårar och tror jag en bit snor oxå*

    Det snor jag bara rakt av. Har några i min bekantskapskrets som personifierar detta begrepp sovandes, ätandes och skitandes.

    Publicerat av Stefan | tisdag 11 mars 2008, 7:56 e m
  7. Håller Tant med mig – om jag säger att vi plågat omvärlden idag?

    *avgrundsskratt*

    Publicerat av FrAU FrÖnKeNStEiN | tisdag 11 mars 2008, 7:59 e m
  8. Oja, men vi vill ju dela med oss, självplågare som vi är .

    *hjälper till med avgrundsskrattet*

    😉

    Publicerat av Tant Rasch | tisdag 11 mars 2008, 8:58 e m
  9. ahh..lättad.. som varande helt utan långtidsminne (jodå, kan skaffa intyg på det) skulle jag gå helt bet på en sån utmaning..eller också vara tvungen att ljuga för att vara intressant 😉

    Publicerat av Raggoparden | tisdag 11 mars 2008, 9:43 e m

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pingback: Far och flyg, fittkramp… « F FrÖnKeNsTeiN - tisdag 11 mars 2008

  2. Pingback: Oh my Shitting GOD!! « Peace Love & Ironi - tisdag 11 mars 2008

  3. Pingback: Far och flyg, fittkramp… « Florsocker - måndag 8 juni 2009

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Mest lästa sen i förrgår

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Disneyland Can Wait

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)