//
du läser...
Okategoriserade

Dagens inte-plan

Idag tänkte jag först inte göra NÅGONTING!

Jo jo.

Vid det här laget borde jag väl ha fattat att hjärnan har svårt för att registrera den uppgiften.

Om Tant Rasch

"DAMPTANT MED RÄTT ATT PÅVERKA" Lene Rasch är förmodligen en rätt vanlig tant i 50 års-trotsen med hyperaktiva egenskaper.

Diskussion

2 reaktioner på ”Dagens inte-plan

  1. Att ”göra ingenting” går inte, det är en myt. Däremot är det fullt möjligt att ”inte göra något vettigt”. Det gör jag ganska ofta.

    Publicerat av Immanuel Brändemo | måndag 1 juni 2009, 7:27 e m
  2. Kanske jag borde planera in fler vettlösa dagar. Då skulle jag kunna bocka av min lista till 100%, det är då ett som är säkert..

    hahahaha

    Publicerat av Tant Rasch | måndag 1 juni 2009, 7:47 e m

Jag blir himla glad om du tar dig tid för en kommentar

TANT RASCH ÄR SÅKLART EN HELT UNDERBAR

Månadsarkiv

Jag smygkollar

RSS Tarot . En del av mig

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Disneyland Can Wait

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS luleadf (bildblogg om Luleå damfotbolls A-lag)

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Marre och Jacki

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Min tama lillfirre Sushiann

David, Krokodilmördaren, Max och Maxine har fått sällskap av det bedårande nytillskottet

Besökare på sidan just nu

VARENDA TAGG :-)